Skip to main content

4+1 tips για να κερδίσετε το πιο επιδραστικό digital κοινό!

Πόσο χρονών είναι το δημογραφικό γκρουπ που πρωταγωνιστεί στο digital τοπίο;

Οι millennials, ή αλλιώς Generation Y, είναι η γενιά που διαδέχθηκε την Generation X.

Millennials θεωρούνται όσοι γεννήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Με λίγα λόγια, το ηλικιακό γκρουπ 18 – 34.

Το γκρουπ που όλοι οι marketers θέλουν με το μέρος τους!

 

“Millennials θεωρούνται όσοι γεννήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 2000”

Οι πρώτοι natives των social media είναι οι σημερινοί trend setters

Οι millennials είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με τα κοινωνικά δίκτυα, η γενιά των smartphones. Η σημερινή νεολαία, που όπως κάθε πορηγούμενή της καθορίζει τα trends.

Αγαπητέ digital marketer, αν δεν είσαι ήδη φίλος με τους millennials μάθε παρακάτω πώς θα γίνεις!

 

Engaging with Millennials – Πώς να κερδίσετε την προσοχή τους

Οι millennials μπορεί να θεωρούνται οι κυριότεροι καταναλωτές online περιεχόμενου, τα φαινόμενα όμως απατούν:

Σύμφωνα με έρευνες οι σημερινοί 20άρηδες στην πραγματικότητα περνούν κατά μέσο όρο λιγότερο από το 30% του χρόνου τους στα social media, ενώ η αμέσως μεγαλύτερη γενιά (35 – 49) φαίνεται να περνά πάνω από 40% του χρόνου της online.

Προς τι λοιπόν τόσος ντόρος;

Όπως είπαμε παραπάνω, τα trends καθορίζονται από το συγκεκριμένο γκρουπ.

Έτσι, αν ο millennial σταματήσει το αέναο scroll down στο δικό σου περιεχόμενο, έχεις κερδίσει το παιχνίδι!

 

“Αν ο millennial σταματήσει το αέναο scroll down στο δικό σου περιεχόμενο, έχεις κερδίσει το παιχνίδι!”

1.Προσφέρετε εμπειρία, όχι πληροφορία

Σε αντίθεση με την Generation X που χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο τα social media ως μέσα ενημέρωσης, οι millennials ασχολούνται περισσότερο με περιεχόμενο που έχει να τους προσφέρει κάποιου είδους “εμπειρία”.

Σκεφτείτε  τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αναδείξετε την εμπειρία που προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία σας ( π.χ. ψυχαγωγικά/ βιωματικά video) παρά περιεχόμενο που απλά πληροφορεί τον χρήστη για την αξία τους.

Μην τους λέτε απλά ότι είστε οι καλύτεροι, δείξτε τους για ποιο λόγο είστε οι καλύτεροι!

 

 

2. Επενδύστε στο προσωρινό περιεχόμενο – Long Live the Stories!

Οι νεότεροι χρήστες εγκαταλείπουν σταδιακά  τη συνήθεια των τακτικών αναρτήσεων στα social media για χάρη των stories, των αναρτήσεων δηλαδή με ημερομηνία λήξης!

Η νεότερη γενιά προτιμά να ενεργεί online με έναν πιο άμεσο και αυθόρμητο τρόπο γνωρίζοντας ότι το περιεχόμενο τους θα εξαφανιστεί.

Βασισμένο στην αίσθηση του επείγοντος – που κάνει τους χρήστες να ενεργούν στα social media συχνότερα – το προσωρινό περιεχόμενο έγινε γρήγορα αγαπημένη συνήθεια του ηλικιακού γκρουπ 18-34.

Τον δρόμο χάραξε το Snapchat, ακολούθησαν τα Instagram Stories και όπως πολύ ορθά προβλέψαμε ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο, στο παιχνίδι του expiring content μπήκε από φέτος και το Facebook!

Επενδύστε στα stories πριν να είναι αργά.

 

“Αποδεδειγμένα, τα posts στα οποία υπάρχουν δημοφιλή emojis κερδίζουν την μεγαλύτερη προσοχή και αλληλεπίδραση των νεότερων χρηστών”

3. Μιλήστε τη γλώσσα τους – Λέμε ναι στα emojis και τα GiFs!

Οι millennials λατρεύουν τα emojis! Μπορούν, μάλιστα, να συνεννοούνται σχεδόν αποκλειστικά με αυτά.

Το όλο buzz που έχει δημιουργήσει η επερχόμενη “The Emoji Movie” το επιβεβαιώνει.
Μη φοβάστε να χρησιμοποιήσετε emojis στις αναρτήσεις σας.

Μπορεί παλαιότερα να μην θεωρούνταν πολύ επαγγελματικό να συμπεριλαμβάνονται emojis στο περιεχόμενο ενός brand, σύμφωνα όμως με έρευνες η χρήση τους κάνει μία επιχείρηση να μοιάζει περισσότερο φιλική και “ανθρώπινη”, ενώ προδιαθέτει θετικά το κοινό της.
Αποδεδειγμένα, τα posts στα οποία υπάρχουν δημοφιλή emojis κερδίζουν την μεγαλύτερη προσοχή και αλληλεπίδραση των νεότερων χρηστών
Βρείτε τα στην emojipedia και χρησιμοποιήστε τα έξυπνα και με μέτρο! 😉

Το ίδιο ισχύει και για τα GiFs.

Οι κινούμενες – χιουμοριστικές κυρίως – εικόνες κερδίζουν το engagement των millennials πολύ ευκολότερα από οποιοδήποτε άλλο visual format.

Ειδικά αν πρόκειται για GiFs που παραπέμπουν σε δημοφιλείς pop culture αναφορές.
Διαβάστε περισσότερα για την σημασία των GiFs στο Social Media Marketing εδώ και βρείτε χιλιάδες από αυτά στο …θησαυροφυλάκιο του Giphy.com
Pro tip: Μιλάμε τη γλώσσα των millennials αλλά δεν υπερβάλλουμε στη χρήση slang, πρακτική που μπορεί εύκολα να καταντήσει γραφική.

Είναι νέοι, όχι ηλίθιοι!

 

“Οι millennials ασχολούνται περισσότερο με περιεχόμενο που έχει να τους προσφέρει κάποιου είδους “εμπειρία”. Μην τους λέτε απλά ότι είστε οι καλύτεροι, δείξτε τους για ποιο λόγο είστε οι καλύτεροι!”

4. Μην επενδύετε ΜΟΝΟ στο Facebook

Το Facebook μπορεί να είναι ο βασιλιάς του digital τοπίου διεθνώς, ωστόσο είναι αποδεδειγμένα περισσότερο δημοφιλές στη γενιά 35 – 49 παρά σε αυτή των 18 – 34.

Οι millennials, αν και δεν εγκαταλείπουν ολοσχερώς το Facebook, τείνουν να είναι περισσότερο active σε δίκτυα που τα θεωρούν λιγότερο περιοριστικά, όπως το Instagram και το Snapchat.

Σε έρευνα που έγινε σε πρωτοετείς φοιτητές της Αμερικής το 63% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι χρησιμοποιούν το Facebook σχεδόν αποκλειστικά για να κρατούν επαφή με την οικογένεια τους και να μαθαίνουν νέα φίλων, ενώ το 54% δήλωσε ότι θεωρεί περισσότερο κοντά στην ηλικία του brands τα οποία είναι ενεργά στο Instagram.

Τώρα ξέρεις πού θα είναι η επόμενή σου χορηγούμενη!

 

 

5. Βρείτε τους Millennials εκεί που συχνάζουν: Στα Instant Messaging Apps!

“62% των millennials προτιμούν brands που ενθαρρύνουν την one-on-one επικοινωνία”

Κι όμως,  το WhatsApp, το Viber, το WeChat και το Facebook Messenger μετρούν συνολικά περισσότερους χρήστες από το Facebook το Twitter και το Instagram!

Μάλιστα, μέχρι το 2018 οι χρήστες των messaging apps αναμένεται να ξεπεράσουν τα δύο δισεκατομμύρια!

Οι επιχειρήσεις δεν θα έπρεπε να αγνοήσουν την εμπορική δυναμική ενός τόσο μεγάλου κοινού, μιας που το 62% των millennials προτιμούν brands που ενθαρρύνουν την one-on-one επικοινωνία.

To Facebook δίνει την δυνατότητα απευθείας μεταφοράς σε παράθυρο συνομιλίας με το brand που σε ενδιαφέρει – αφού κάνεις click πάνω σε μία διαφήμισή του.

Δοκιμάστε το!

 

Alkisti Georgiou

Συντάκτης Alkisti Georgiou

Account Manager at Flipside Digital Marketing Digital Marketing & Social Media | New Media Journalism | Professional Content

Περισσότερα άρθρα του Alkisti Georgiou