Skip to main content

Ο Δεκέμβριος πλησιάζει και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ευτυχείς! Έρχεται ο μήνας των Χριστουγέννων, της λάμψης, των διακοπών και, φυσικά, των αγορών! Μήπως ήρθε η ώρα να προετοιμάσετε το eshop σας κατάλληλα, έτσι ώστε να πιάσει τον παλμό των Χριστουγέννων; Τα παρακάτω e-commerce tips αποτελούν τη συνταγή της επιτυχίας!

Τhe basics

  • Είναι εύκολη η πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας; Τί θα μπορούσε να βελτιωθεί, ώστε να γίνει πιο αποδοτικό το e-commerce σας;
  • Έχετε banners με ξεκάθαρα call to action μηνύματα, όπως «Αγορά»;  Αυτά προτρέπουν τον χρήστη να κάνει click, ώστε να προβεί στην ενέργεια της αγοράς.
  • Δίνετε κίνητρο στον χρήστη να γίνει συνδρομητής των newsletter σας, φερ’ ειπείν, κάποια έκπτωση για την πρώτη του αγορά; Μάθετε περισσότερα για την αξία των newsletters εδώ: https://www.flipside.gr/blog/newsletter-marketing-like-the-old-times/
  • Στέλνετε emails για τα εγκαταλελειμμένα καλάθια; Πολλοί χρήστες δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους, εγκαταλείποντας τα καλάθια τους. Στείλτε ένα email και ειδοποιήστε τον ότι έχει αφήσει πράγματα στο καλάθι του, υπενθυμίζοντάς του παράλληλα γιατί πρέπει να πραγματοποιήσει μια αγορά από εσάς.

Landing page

Η σελίδα προορισμού ή αλλιώς γνωστή ως Landing page, είναι η σελίδα στην οποία μπαίνουν πρώτοι οι επισκέπτες του website σας, συνήθως κλικάροντας σε ένα link που μπορεί να βρίσκεται σε κάποιο εξωτερικό site, στο δικό σας site ή σε κάποια online διαφήμισή σας.  Κάντε το landing page σας φωτεινό και χριστουγεννιάτικο! Αναδείξτε τα καλύτερα, best selling προϊόντα και τις πιο συμφέρουσες προσφορές σας με γιορτινή διάθεση που  θα έβαζαν στο mood ακόμη και τους απογόνους του Εμπενίζερ Σκρουτζ. Λάβετε υπ’όψιν σας τα εξής :

  • Προωθείτε προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες σας; Πολύ συχνά, τα eshops υποπίπτουν στο λάθος να προωθούν προϊόντα που έχουν «ξεμείνει» στα ράφια τους σε ελκυστικές τιμές, νομίζοντας ότι αυτά θα είναι δέλεαρ για τους καταναλωτές. Ωστόσο, όλοι μας κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων αγορών αναζητούμε το ιδανικό δώρο και έτσι δεν αγοράζουμε κάτι που πιστεύουμε ότι θα αποδειχθεί υποδεέστερο των προσδοκιών μας. Επομένως, είναι καλύτερο να βάλετε προσφορές στα best sellers σας, τα οποία θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πελατών σας και θα έχουν υψηλές πιθανότητες να καταλήξουν στο καλάθι των αγορών τους.
  • Βοηθάτε τους πελάτες σας να βρουν το τέλειο δώρο;
    • Φτιάξτε έναν οδηγό Χριστουγεννιάτικων Αγορών, ώστε να κατατοπίσετε τον χρήστη κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του. Οργανώστε τον οδηγό ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, το είδος δώρου κλπ. σε μία σωστή κατηγιοριοποίηση.
    • Μπορείτε να προτείνετε τα “Top picks”, ώστε να προτείνετε τα καλύτερα προϊόντα που διαθέτετε.

Μάθετε περισσότερα hacks για μα καλή σελίδα προορισμού εδώ: https://neilpatel.com/blog/beginners-guide-to-landing-pages/

Πολιτική επιστροφών κατά τη διάρκεια των γιορτών

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι, λόγω του αυξημένου όγκου παραγγελιών, μπορεί να γίνουν παρεξηγήσεις αναφορικά με την πολιτική επιστροφών και, ως εκ τούτου, να έρθετε αντιμέτωποι με έναν ορυμαγδό παραπόνων. Προκειμένου να αποφευχθούν τέτοιες καταστάσεις, σας προτείνουμε να επεκτείνετε το διάστημα επιστροφής προϊόντων.

Last Delivery Day 

Όπως τα παιδιά μετρούν αντίστροφα τις ημέρες έως την άφιξη των Χριστουγέννων, έτσι και οι έμποροι λιανικής μετρούν μέχρι τη μέρα που δε θα χρειάζεται να δεσμεύονται άλλο για το λεγόμενο “Christmas delivery”. Αν θέλετε να διασφαλίσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, θα ήταν πολύ αποτελεσματική η χρήση ενός banner που θα διευκρινίζει ποια είναι η τελευταία μέρα παραγγελιών (εκείνων, δηλαδή, που θα παραδοθούν πριν τα Χριστούγεννα). Οι πελάτες σας θα ξέρουν ακριβώς μέχρι πότε παραδίδετε εμπρόθεσμα τις παραγγελίες τους, κάτι που σας καθιστά αξιόπιστους,

Tip: Μπορείτε να βάλετε ένα countdown timer με στόχο να δημιουργήσετε την αίσθηση της αδημονίας και να ενθαρρύνετε τις αγορές!

 

Προσφέρετε Express Delivery Service

Οι πελάτες σας θέλουν να έχουν την επιλογή της παράδοσης την επόμενη μέρα, κάτι που θα σας ξεχωρίσει από τους υπολοίπους ανταγωνιστές. Άλλωστε, την περίοδο των εορτών όλοι θέλουν να συγκεντρώσουν τις αγορές τους το συντομότερο δυνατό.  Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους και να είστε βέβαιοι ότι θα επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας ή θα σας προτείνουν σε έναν φίλο!

Ανταγωνιστές και e-commerce

Κατά την περίοδο των γιορτών ο ανταγωνισμός αυξάνεται δυναμικά και εσείς δε θέλετε να μείνετε πίσω. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τις δράσεις των ανταγωνιστών σας και να βελτιώνετε τα αδύναμα σημεία σας προς όφελος υμών και των πελατών σας. Αναρωτηθείτε για τα εξής:

  • Υπάρχει διαθεσιμότητα στα best sellers σας;
  • Τί πουλάνε περισσότερο οι ανταγωνιστές σας;
  • Έχετε ανταγωνιστικές τιμές;
  • Τί προσφορές έχουν οι ανταγωνιστές σας;
  • Πώς μπορείτε να κάμψετε τον ανταγωνισμό που δημιουργούν οι προσφορές τους;

 

Προτεινόμενες Προσφορές

  • “12 Deals of Christmas” Θα μπορούσατε να «τρέξετε» προσφορές στα best sellers σας για 12 μέρες, ώστε να αυξήσετε τα κέρδη σας και ταυτόχρονα να προωθήσετε τα καλύτερα προϊόντα σας. Ο παράγοντας της αντίστροφης μέτρησης θα δημιουργήσει μια αίσθηση επιτακτικότητας και οι χρήστες θα σπεύσουν να κατοχυρώσουν τις προνομιακές τιμές των προσφορών. E-commerce on fire!
  • Δώρο με κάθε αγορά αξίας Χ€. Κάντε ένα δώρο σε όλους όσοι υπερβαίνουν το ποσό που έχετε θέσει εσείς. Ανταμείψτε εκείνους που σας προτίμησαν και έτσι θα οικοδομήσετε μια καλή σχέση με τους πελάτες σας και, φυσικά, θα μεταδώσετε λίγη από τη χαρά των Χριστουγέννων!

 

Have fun!

Τα Χριστούγεννα είναι μαγικά και υπάρχει μια διάχυτη ατμόσφαιρα χαράς! Be a part of it!  Κάντε έκπληξη στους πελάτες σας με χριστουγεννιάτικες συσκευασίες και μια personalised κάρτα, με την οποία θα εύχεστε καλές γιορτές. Έτσι θα δημιουργήσετε μια όμορφη εμπειρία για τον καταναλωτή, ο οποίος σίγουρα θα σας προτιμήσει ξανά!

Σχεδιάσετε προσεκτικά την e-commerce στρατηγική σας την περίοδο των Χριστουγέννων, δοκιμάστε να εφαρμόσετε τα tips μας και δείτε την ιστοσελίδα σας να παίρνει μια γιορτινή διάσταση που θα σας φέρει αποτελέσματα.

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές! 🙂

Natalia Kalaitzi Linardaki

Συντάκτης Natalia Kalaitzi Linardaki

Account Manager at Flipside Digital Marketing / Not a big fan of self-descriptive words.

Περισσότερα άρθρα του Natalia Kalaitzi Linardaki

Αφήστε μια Απάντηση