Skip to main content

Ποιος δεν θέλει να κάνει αποτελεσματικές διαφημίσεις στην Google και να βγαίνει πρώτος στα αποτελέσματα των αναζητήσεων; Τα Google Ads είναι μια πλατφόρμα που σταθερά εδώ και 15 χρόνια δίνουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να προβληθούν. Ωστόσο μια και συχνά αλλάζουν τα tips, είναι σίγουρα απαραίτητο κάθε χρόνο να ελέγχετε αν όντως είστε updated ως performance marketers ή όχι… Ας δούμε λοιπόν, μια βασική λίστα από συμβουλές που έχουμε συγκεντρώσει για εσάς για το 2019.

Χαμηλό Quality Score

  • Όπως ακριβώς και παλιά έτσι και τώρα το Quality Score (QS) εξακολουθεί και είναι ένας σημαντικός παράγοντας που καθορίζει τη θέση των διαφημίσεων σας και ταυτόχρονα το τελικό ποσό που θα ξοδέψετε. Και ως μια αυτονόητη παράμετρος θα λέγαμε πως ίσως δεν αξίζει να βρίσκεται σε αυτή τη λίστα, αν δεν βλέπαμε τριγύρω τόσους πολλούς που κάνουν Google Ads να μην δίνουν ιδιαίτερη σημασία και να τρέχουν διαφημίσεις με χαμηλό Quality Score. Άλλαξε το copy στη διαφήμισή σου, κάνε πολλαπλές διαφημίσεις και δες ποια είναι αυτή που έχει τα καλύτερα αποτελέσματα. Και το κυριότερο, όταν βλέπεις κακό QS τότε δράσε, μην περιμένεις! Για την ακρίβεια, η καλύτερη δράση για καλοστημένες διαφημίσεις είναι όταν κάνεις το αρχικό set up. Από την άλλη, όμως, αν δεν τα κατάφερες με την πρώτη το χαμηλό CTR θα σε βοηθήσει να δεις τα προβλήματα της καμπάνιας σου και να τα διορθώσεις.

Google Ads Landing Page

  • Δυστυχώς, επειδή ο marketer είναι συνήθως διαφορετικός από τον developer που έχει δημιουργήσει την ιστοσελίδα, παρατηρούμε το φαινόμενο καλοφτιαγμένες καμπάνιες στα Google Ads να οδηγούν τον  χρήστη σε κακές landing pages. Ευτυχώς ή δυστυχώς η Google δεν πριμοδοτεί αυτές τις καμπάνιες με καλές θέσεις και επομένως θα πρέπει να είστε σίγουροι πως όχι μόνο η καμπάνια είναι καλή αλλά και η σελίδα που στέλνετε τον κόσμο μέσω αυτής. Η συνεργασία των δυο, λοιπόν, είναι απαραίτητη. Εκτός κι αν συνεργάζεστε με κάποιο Agency όπως η Flipside που μπορεί και να σας δημιουργήσει το website/e-shop και να σας τρέξει τις καμπάνιες.

Χρήση extensions

  • Επειδή τα Google Ads είναι όπως και να το κάνεις ανταγωνιστική διαδικασία, τα tips για το πως θα καταφέρεις να ‘σπρώξεις’ τον ανταγωνισμό προς τα κάτω και ταυτόχρονα να αναδείξεις τη δική σου διαφήμιση θεωρούμε πως είναι σημαντικά. Και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις είναι με το να βάλεις ακόμα περισσότερες πληροφορίες για το brand σου στη διαφήμισή σου. Πως θα γίνει; Μέσω των extensions. Sitelinks extension, location extension, call extension είναι τα 3 σημαντικότερα που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει. Έτσι θα κάνει τη ζωή του (υποψήφιου) πελάτη του πιο εύκολη παρέχοντας χρήσιμα infos και να στείλει παρακάτω τον ανταγωνισμό. Και ναι, αυτό στο κινητό όπου ο χώρος είναι εξαιρετικά περιορισμένος είναι πολύ σημαντικό.

(Dynamic) Remarketing στα Google Ads

  • Η αλήθεια είναι πως η διαδικασία δεν είναι καθόλου απλή. Επίσης, η αλήθεια είναι πως ακόμα υπάρχει ένα -συνεχώς μειούμενο-ποσοστό ανθρώπων που θεωρεί ότι είναι creepy η συγκεκριμένη τακτική. Ωστόσο…το remarketing, η διαδικασία της διαφήμισης σε όσους είχαν κάποιο interaction με το brand σας είναι απλά must! Το δε dynamic remarketing για όσους ασχολούνται με το e-commerce σωτήριο. Γι’ αυτό βρείτε έναν δυνατό και πιστοποιημένο από την Google συνεργάτη για να στήσετε τις καμπάνιες σας…χθες.

Αν θέλετε να δείτε το παράδειγμα μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας, μπορείτε να πάρετε έμπνευση και βλέποντας κάποιες βέλτιστες πρακτικές εδώ!

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis

Αφήστε μια Απάντηση