Μήπως είσαι ο επόμενος micro-influencer;

4+1 quick tips για να χρησιμοποιήσεις σωστά τους followers σου!

Είτε παράγετε περιεχόμενο επαγγελματικά, είτε έχετε ταλέντο στη φωτογραφία, είτε θεωρείτε εαυτόν ειδήμονα σε κάποιο συγκεκριμένο industry όπως η μόδα, τα σπορ, η μαγειρική, τα ταξίδια, ή η ομορφιά, βλέπετε όλο και συχνότερα τις αναρτήσεις σας να χαίρουν μεγάλης ανταπόκρισης και αγάπης, και τους followers σας να αυξάνονται με κάθε post.

Αν όλα τα παραπάνω σας ακούγονται οικεία, έχουμε νέα για εσάς: Καλωσήρθατε στον κόσμο των micro – influencers!

Τι ακριβώς όμως είναι ένας micro-influencer;

Ένας από τους πιο ακριβείς ορισμούς θέλει τον micro – influencer να είναι κάποιος ο οποίος έχει τη δυνατότητα να διαμορφώνει γνώμες και προτιμήσεις, ενώ μπορεί και να “προβλέπει” ΄τις επερχόμενες τάσεις. Και όχι, οι fans του δεν πρέπει να αγγίζουν τα εκατομμύρια. Ένα following ανάμεσα στους 1.000 και τους 50.000 ακολούθους φτάνει (και περισσεύει!)

Ας δούμε παρακάτω μερικούς τρόπους και συμβουλές ώστε να επωφεληθείτε με τον σωστότερο τρόπο από τους followers σας, και – γιατί όχι – να βγάλετε και χρήματα από το account σας!

fence with graffiti on it

 

 

 

 

 

 

1. Μη πέφτετε στην παγίδα του “τα κάνω όλα” θεωρώντας ότι έτσι θα προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό αλλά και brands που θα σας εμπιστευτούν. Επιλέξτε έναν και μόνο τομέα στον οποίο θεωρείτε ότι ξεχωρίζετε και για τον οποίο έχετε τόσες γνώσεις ώστε ο κόσμος να εμπιστεύεται χωρίς δεύτερη σκέψη την άποψη/τοποθέτησή σας επ’ αυτού.  Αποφασίστε ποιος θα είναι ο κλάδος σας, δουλέψτε σκληρά και γίνετε οι καλύτεροι. Όλα τα άλλα θα ακολουθήσουν!

2. Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή των brands τα οποία θα επιλέξετε να εκπροσωπείτε μέσα από τα κανάλια σας. Ακόμα μια παγίδα που θα πρέπει να αποφύγετε: Αυτή της κολακείας ή και της απληστίας! Συνεργαστείτε μονάχα με εταιρείες που ταιριάζουν στο προφίλ που έχετε “χτίσει” ως τώρα. Το κοινό σας δεν θα αργήσει να καταλάβει ότι προωθείτε πλαγίως (ή και ευθέως) προϊόντα άσχετα με τα ενδιαφέροντα του – για τα οποία σας εμπιστεύτηκε ως ειδήμων – για προσωπικό σας όφελος. Και μαντέψτε τι θα κάνει τότε…

3. Επιλέξτε το καταλληλότερο κανάλι. Μην ξεχνάτε ότι στο Facebook, στο Instagram, στο Pinterest και στο YouTube δεν… “συχνάζουν” οι ίδιοι άνθρωποι. Εντοπίστε πού βρίσκετε το κοινό σας και βρείτε τό στο “φυσικό του περιβάλλον”!

4. Μην αμελείτε το account σας. Μη το αφήνετε στάσιμο. Κυρίως, μην “ανεβάζετε” μόνο περιεχόμενο για το οποίο έχετε πληρωθεί από κάποιο συνεργαζόμενο brand. Ποστάρετε καθημερινά, σταθερά και με συνέπεια. Με άλλα λόγια, κρατείστε τον λογαριασμό σας “ζωντανό”. Βρείτε την χρυσή τομή ανάμεσα στο φορτικό “σπαμάρισμα” και στην ψύχραιμη αλλά πάντα relevant παρουσία στο timeline των ακολούθων σας.

5. Το περιεχόμενο μπορεί αν είναι ο “Βασιλιάς”, αλλά το engagement είναι η… Βασίλισσα. Και είναι η βασίλισσα που κρατάει την τσάντα, όπως λένε. Φροντίστε να διατηρείτε πάντα ψηλά το engagement σας. Ο αριθμός των followers σας δεν είναι το παν αν αυτοί δεν αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενό σας σε βαθμό ικανοποιητικό. Προετοιμαστείτε για ερωτήσεις σχετικά με το engagement rate σας αν θέλετε να συνεργαστείτε με σοβαρά brands.

Δεν γνωρίζετε τι ακριβώς είναι το engagement rate;

Κανένα πρόβλημα, βρίσκεστε στον κατάλληλο χώρο για να μας ρωτήσετε!

man walking infron of graffiti

 

Αφήστε μια απάντηση