Skip to main content

του Στέφανου Σκλαβενίτη

Το ιερό δισκοπότηρο των χρηστών του Facebook είναι ποιοι βλέπουν το προφίλ τους. Αν επέλεγε το Facebook να εισάγει ένα feature του τύπου, ‘αυτοί είδαν το προφίλ σου’, το δημοφιλές social network θα βίωνε μια ιδιαίτερα σημαντική αλλαγή. Οι χρήστες, τουλάχιστον το πρώτο διάστημα, γνωρίζοντας πλέον πως όσα accounts ψάχνουν θα ειδοποιηθούν για το ποιος τα βλέπει θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους. Τα …’it’s complicated’ π.χ θα γινόντουσαν ακόμα πιο complicated, ιδιαίτερα στις σχέσεις, όπου βλέποντας ποιος μας παρακολουθεί θα μπορούσαμε να βγάλουμε άλλου τύπου συμπεράσματα. Ας αφήσουμε όμως την υπόθεση εργασίας γύρω από το φανταστικό (της φαντασίας δηλαδή…) αυτό feature του Facebook κι ας επικεντρωθούμε στο πραγματικό αντίστοιχο του Linkedin.

Ναι, στο LinkedIn αυτό υπάρχει και λέγεται ‘who’s viewed your profile’! Είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο και μάλιστα γίνεται αφορμή για να ξεκινήσουν επαγγελματικές συζητήσεις ή να ξαναέρθουν σε επαφή παλιοί γνωστοί/συνάδελφοι. Βλέπετε, σε ένα social network με αμιγώς επαγγελματικό χαρακτήρα το να δεις το προφίλ του άλλου όχι μόνο μεμπτό δεν είναι αλλά ίσα ίσα μπορεί να προκαλέσει την αφορμή για networking.

 

linkedin view your profile

 

Για την ακρίβεια αυτός είναι και ο λόγος αυτού του post. Να σας ενθαρρύνει προς αυτή την κατεύθυνση. Έχω την αίσθηση πως παρά τη (θεωρητική) διάχυτη κοινωνικότητα των συμπατριωτών μας, το να απευθυνθείς χωρίς ιδιαίτερη αφορμή σε κάποιον απενεχοποιημένα δεν είναι το ατού των περισσοτέρων. Όμως, θυμήσου! Αυτό σημαίνει social networking. Δεν μαζεύουμε τις επαφές μας ως τρόπαια για να περηφανευόμαστε για τον αριθμό τους στους φίλους μας. Αντιθέτως, φροντίζουμε να έχουμε ένα ενεργό δίκτυο ανθρώπων που γνωρίζουν τη δουλειά μας, την εκτιμούν, μας δίνουν feedback και -γιατί όχι;- παράγουν και το σχετικό word of mouth. Με λίγα λόγια την επόμενη φορά που θα δεις κάποιος να έχει δει το προφίλ σου στο LinkedIn να θυμάσαι πως ίσως βρήκες την ευκαιρία σου να ανοίξεις μια επαγγελματική συζήτηση. Πως;

‘Γεια σου……! Είδα πως έπεσες πάνω στο προφίλ μου τις προάλλες στο LinkedIn και σκέφτηκα πως έχουμε πραγματικά καιρό να τα πούμε. Αν έχεις χρόνο, θα χαρώ πολύ να σε ακούσω ή φυσικά να σε εξυπηρετήσω αν χρειάζεσαι κάτι από μένα! Μην ξεχάσεις να δώσεις χαιρετίσματα στον….., είμαι σίγουρος πως τον βλέπεις συχνότερα από εμένα! Να είσαι καλά, ……….’

Δύσκολο; Καθόλου!

Θα πιάσει; Δοκίμασέ το…

 

*Ο Στέφανος αγαπά το LinkedIn και γι’αυτό φροντίζει να μοιραστεί αυτό του το πάθος με ιδιώτες και επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να εντρυφήσουν σε αυτό. Αν ενδιαφέρεσαι κι εσύ να μάθεις για το επόμενο σεμινάριο που θα διδάξει ή αν θες να τον καλέσεις στην εταιρία σου για ένα ενδοεταιρικό σεμινάριο, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις στο info@flipside.gr.

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis

Μπείτε στην κουβέντα Ένα Σχόλιο