Skip to main content

Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ξημερώνει ο Δεκέμβρης του 2014. Ακριβώς 4 χρόνια μετά από τότε που ο υπογράφων και η καλή συνάδελφος Πόπη Γκικοπούλου αποφασίσαμε να στήσουμε ένα αμιγώς social media agency στην Θεσσαλονίκη, με έμφαση στη δημιουργία ποιοτικού content. Έκτοτε, έγιναν πολλά…

Περάσαμε από την εποχή που το να κάνεις κάτι στο Facebook ήταν…κάπως, στην  εποχή που είναι δεδομένο!

Περάσαμε από την εποχή που δεν υπήρχε το Instagram, στην εποχή που βασιλεύει!

Περάσαμε από την εποχή που ψάχνοντας στην Google έβλεπες διαφημίσεις μόνο για τα πολύ ανταγωνιστικά markets, στην εποχή που όλοι λίγο πολύ κάνουν Google AdWords.

Περάσαμε από την εποχή που ελάχιστοι ήξεραν τι εστί SEO στην εποχή, που το SEO είναι βασική παράμετρος κάθε digital καμπάνιας που σέβεται τον εαυτό της.

Ένα μόνο δεν άλλαξε. Η ανάγκη για καλό content. Ή μάλλον άλλαξε…αυξήθηκε! Σήμερα όσο ποτέ έχει ανάγκη το brand σου να γίνει πρωτίστως media company, να δημιουργεί και όχι να ακολουθεί, να εξιστορεί με σαφή τρόπο αυτό που το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό!

Εμείς συνεχίζουμε να ΜΗΝ είμαστε …supermarket προσφέροντας χίλιες δυο υπηρεσίες, χωρίς καμιά εξειδίκευση. Αντιθέτως, επιδιώκουμε να παραμένουμε στην πρωτοπορία του digital marketing, με know how που ανανεώνεται καθημερινά, με ιδέες, με νέους ανθρώπους. Σε αυτή την πορεία, αυτή η στιγμή είναι κομβική. Είναι η στιγμή που μεγαλώνουμε, είναι η στιγμή που περνάμε στο νέο μας site, είναι η στιγμή που αξίζει να (ξανα)γνωριστούμε.

Κι αν όχι τώρα, κάποια στιγμή θα συναντηθούμε.

Εις το επανιδείν…

eagle

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis