Υπάρχουν φορές που προσπαθείς να πείσεις έναν υποψήφιο πελάτη για την αναγκαιότητα της εμπλοκής του στα digital media…υπάρχουν και φορές που έρχεται μόνος του, ‘ψημμένος’! Στη δεύτερη περίπτωση, που δεν είναι και η πιο συχνή, δεν συγκαταλέγονται μόνο αυτοί οι οποίοι έχουν αντιληφθεί την ανάγκη το brand τους να γίνει πιο social, να ετεροπροσδιοριστεί από τη σχέση του με το δικό του κοινό με το ανοιχτεί σε αυτό με -όση περισσότερη- ειλικρίνεια… Βρίσκονται επίσης και κάποιοι που λόγω της άγνοιας των κανόνων, τρόμαξαν όταν συνειδητοποίησαν ότι υπάρχει κίνδυνος να εκθέσουν την εταιρία τους με την πρακτική τους και παρά τη θέλησή τους φυσικά ή να γίνουν στόχος κακόβουλων.
Σε αυτούς τους τελευταίους, λοιπόν, που θέλουν να αναλάβει κάποιος το facebook fan page τους με τη λογική ‘να μην γίνει το κακό’, η πρόκληση δεν είναι άλλη από να το αντιστρέψεις το ερώτημα και να μην προσπαθήσεις να τους τρομοκρατήσεις περαιτέρω καθιστώντας με αυτόν τον τρόπο απαραίτητη την παρουσία σου. Πρέπει να αποδείξεις ότι ο διαδραστικός δρόμος που πήραν είναι αμφίδρομα ωφέλιμος και αυτό είναι για καλό -αν όντως βέβαια έχουν το brand για να το υποστηρίξουν. Αν δεν το κάνεις, ανήκεις μάλλον σ’εκείνους που εκβιάζεις τα πράγματα να συμβούν και στο τέλος θα δεις τους ίδιους πελάτες, όταν δεν θα νιώθουν την απειλή έντονη, να φεύγουν! Και όπως πολύ καλά ξέρεις η ιστορία στα κοινωνικά δίκτυα είναι πρωτίστως ιστορία σχέσεων, που χτίζονται πάνω στην καλή φήμη και την αξιοπιστία!