Skip to main content

1,5 δις δολάρια! Τόσο ξόδεψε το LinkedIn πριν λίγους μήνες για να αγοράσει το Lynda.com και οι αναλυτές μίλησαν για ευκαιρία! Το ξέρεις το lynda.com; (Αν δεν το ξέρεις, πρέπει να το μάθεις το συντομότερο). Αυτή η πλατφόρμα e-learning με τα courses εκμάθησης όλων των αναγκαίων skills στην ψηφιακή εποχή, ίσως να έδωσε στο LinkedIn το διαβατήριο να μπει ακόμα πιο δυναμικά στην εποχή όπου δεν θα είναι ένας ακόμα μεγάλος παίκτης στην αγορά εργασίας, αλλά θα γίνει ο κυρίαρχος! 

διάβασε περισσότερα (πάτησε στην εικόνα)

Πως θα γίνει

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…Μπορεί το LinkedIn να έχει ένα ξεκάθαρο monetization plan, ωστόσο τα έσοδα από τις συνδρομές αντιστοιχούν στο 20% μόλις από τα έσοδά του. Το 60% έρχεται από τα talent solutions που προσφέρει στους recruiters.  Όταν, λοιπόν, είσαι ήδη ο leader όσον αφορά τη θέση σου ως δεξαμενή των καλύτερων στελεχών παγκοσμίως, όταν όλες οι εταιρίες έχουν παρουσία στο δίκτυό σου, τότε η φυσική συνέχεια είναι να θέλεις να δημιουργήσεις/αγοράσεις και μια πλατφόρμα μάθησης ώστε να ‘κυκλώσεις’ την αγορά. Σε σένα θα αφήνουν τα βιογραφικά σου, σε σένα θα παίρνουν training -χωρίς την δέσμευση από courses 2-4 ετών- σε σένα θα μπορούν οι εταιρίες να αναζητήσουν πιστοποιημένα καταρτισμένα στελέχη! Απλό;

Το LinkedIn, λοιπόν, θα χρησιμοποποιήσει το lynda.com των 3400 courses (εντυπωσιακό, έτσι;) ως ένα αυτόνομο προϊόν αλλά θα το πουλάει και μαζί με τα talent solutions που προσφέρει, ίσως δώσει combo subscription για τα 2 και φυσικά θα κάνει τις εταιρίες που προσφέρουν training να…ιδρώσουν! Αλλά και το lynda.com θα ωφεληθεί…

Όσον αφορά τον απλό χρήστη στην Ελλάδα ας πούμε…Η εργασιακή οπισθοχώρηση στη χώρα μας στην απασχόληση και στους όρους με τους οποίους γίνεται δεν σημαίνει ότι θα μειωθεί η κινητικότητα, ίσα ίσα…Άρα το πρώτο και το βασικότερο μάθημα που έχουμε να πάρουμε από αυτή την ιστορία είναι πως σε λίγα χρόνια το πτυχίο να μην λέει κάτι μόνο του αν δεν συνοδεύεται από συγκεκριμένα certificates από micro-skills, αναγκαία για την κάθε επιχείρηση ανάλογα με τις ανάγκες της! Αλλά αυτό είναι θέμα μιας άλλης ανάρτησης!

Αν θέλεις να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά το LinkedIn και να εκμεταλλευτείς όλες τις δυνατότητές του, μπορείς να μπεις εδώ και να δηλώσεις συμμετοχή στο επόμενο σεμινάριο μου! 

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis

Μπείτε στην κουβέντα Ένα Σχόλιο