Skip to main content

Πέρασαν κιόλας 6 μήνες από τότε που το LinkedIn ανακοίνωσε το Pro Finder! Αν δεν το έχεις ακούσει, είναι ίσως γιατί απλά δεν έχεις σκεφτεί να το χρησιμοποιήσεις. Στις ΗΠΑ πχ, όπου η ανάγκη να βρεις έναν freelancer στην άλλη γωνιά της χώρας είναι υπαρκτή (δεν είναι όλη η οικονομική δραστηριότητα συγκεντρωμένη σε δυο πόλεις), η υπηρεσία που παρέχει το LinkedIn Pro Finder δεν είναι πρωτοποριακή! Πλατφόρμες όπως το fiverr ή το upwork έκαναν ακριβώς το ίδιο εδώ και καιρό. Ποια είναι η βασική διαφορά;

Ότι το LinkedIn έχει ήδη την προσοχή και των recruiters και των στελεχών/επιχειρηματιών που αγοράζουν υπηρεσίες. Με άλλα λόγια δεν χρειάζεται να γραφτείς στην νέα υπηρεσία όπως με τα δυο προαναφερθέντα start ups, αλλά να μπεις απλά με το account σου (του LinkedIn) και να ψάξεις δουλειά. Και φυσικά να νιώθεις ότι έχεις και την ‘ασφάλεια’ του ότι χρησιμοποιείς μια νέα μεν υπηρεσία από ένα ήδη επιτυχημένο network και όχι μια υπηρεσία που σήμερα υπάρχει και αύριο μπορεί να μην είναι τριγύρω-όπως πολλά start ups!

Το φωνάζω καιρό πως το LinkedIn θα είναι ΤΟ one stop shop για εκπαίδευση κατάρτιση και εργασία! Η τελευταία αυτή κίνηση δείχνει πως η στόχευσή τους δεν έχει αλλάξει! Λοιπόν, θα ανέβεις στο τρένο του ενεργού networking μέσω του LinkedIn ή θα βλέπεις το τοπίο να αλλάζει δίπλα σου και θα παραμένεις θεατής;

 

*ο Στέφανος Σκλαβενίτης είναι εκτός των άλλων και LinkedIn trainer.

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis