Skip to main content

Η σωστή απάντηση είναι και τα δύο….Σε γενικές γραμμές, όμως,  γιατί κατά περίπτωση ισχύουν και διαφορετικά δεδομένα! Με άλλα λόγια αυτό που θα δείτε παρακάτω στο πολύ χρήσιμο infographic του ΜDG Advertising είναι αυτό που θα σας έλεγε και ο πιο αδαής περί του digital marketing στοιχειοθετημένο όμως όπως πρέπει…

Ότι δηλαδή αν είσαι πολύ μικρή επιχείρηση, πρώτα θα κοιτάξεις να σε βρίσκουν στο google και ότι αν είσαι νέα επιχείρηση είναι λογικό να θες να χτίσεις αναγνωρισιμότητα μέσω του facebook….Ότι επίσης αν θέλεις να έρθουν άμεσα οι πελάτες σου στο site για να πουλήσεις πρέπει να βάζεις χρήματα στο ad words, ενώ αν σε ενδιαφέρει η επικοινωνία και η διάδραση με τους πελάτες και δεν σου πάει ο ρόλος του τελάλη, τότε τα social media μπορεί να είναι η απάντηση για σένα… Βοηθήσαμε καθόλου;

 

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis

Αφήστε μια Απάντηση