Ένα επιτυχημένο e-shop που…κολλάει στο μάτι!

Όλες οι δουλειές που αναλαμβάνει μια εταιρία marketing έχουν την πρόκλησή τους. Βέβαια μεγαλύτερη πρόκληση από την πώληση όπως συμβαίνει με το e-commerce δεν υπάρχει! Όλες οι προσπάθειες του marketer συντείνουν στο να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον ευνοϊκό για πωλήσεις. Μόνο τότε θεωρείται επιτυχημένο το eshop. Φυσικά, πάντα υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία. Π.χ το να δημιουργείς ένα brand με προϋποθέσεις μακροημέρευσης και το να χτίζεται ένα loyal κοινό. Στην περίπτωση της Decotek η προσπάθεια κινείται προς όλες τις κατευθύνσεις με ιδιαίτερη επιτυχία.

Ας δούμε, λοιπόν, τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσαμε την ανάληψη της διαχείρισης της εικόνας ενός e-shop με έδρα στην ελληνική περιφέρεια. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δραστηριοποιείται στον ανταγωνιστικό κλάδο της πώλησης ειδών σπιτιού…(ταπετσαρίες, φωτοταπετσαρίες, πίνακες, αυτοκόλλητα, φωτιστικά).

Monitoring-Ανάλυση και πλάνο δράσης σε ένα επιτυχημένο eshop

Από την πρώτη στιγμή που η ομάδα της Flipside συναντήθηκε με την ομάδα της Decotek το ζητούμενο ήταν να καταγράψουμε την κατάσταση και να εντοπίσουμε τυχόν λάθη και παραλείψεις. Αφου καταγράφηκαν οι ενέργειες marketing που είχαν γίνει,  αφού ψάξαμε εξονυχιστικά τα στοιχεία που προέκυψαν από τα analytics και αφού φυσικά έγινε το αντίστοιχο SEO evaluation. Για να μην σας κουράζουμε με τεχνικές λεπτομέρειες, σε αυτό το στάδιο όλα τα συμπεράσματα περνούν από το Lab μας και ερχόμαστε στον πελάτη με ένα προτεινόμενο πλάνο δράσης για την χρονιά. Φυσικά, το πλάνο έχει διαμορφωθεί ανάλογα με τα οικονομικά δεδομένα του πελάτη και έχει ως στόχο και το awareness αλλά και τις πωλήσεις.

Plan Implementation- Η ώρα της αλήθειας

Η σελίδα στο Facebook έχει βελτιστοποιηθεί. Tο account στο Instagram παίρνει το δικό του χαρακτήρα. Στο YouTube channel φιλοξενούνται τα πρώτα videos, ενώ οι φανατικοί του Pinterest αρχίζουν και παίρνουν ιδέες για το ιδανικό σπίτι. Η Decotek έχει στήσει τα accounts της στα social media με τον βέλτιστο τρόπο. Πλέον ψάχνουμε τους τρόπους με τους οποίους θα φέρουμε το κοινό για να γνωρίσει τα προϊόντα μας. Στόχος είναι όσοι είναι φίλοι της ταπετσαρίας και των αυτοκόλλητων να μάθουν πως σε αυτό το e-shop μπορούν να βρουν μεγάλη ποικιλία σε εξαιρετικές τιμές. Επίσης, εκείνοι οι οποίοι μπορεί ως τώρα να μην έχουν τοποθετήσει ποτέ ταπετσαρία ή αυτοκόλλητα στους τοίχους τους, να μάθουν πόσο όμορφη λύση μπορεί να είναι μια ταπετσαρία/φωτοταπετσαρία και πόσο οικονομική συνάμα. Με άλλα λόγια μια καμπάνια για να βγούμε ψηλότερα από τον ανταγωνισμό και μια καμπάνια ‘εκπαίδευσης’ πελατών.

Στο παιχνίδι έχουν ενταχθεί η παραγωγή των videos, a/b testing campaigns, advertorials και φυσικά Search Engine Optimisation. Όλα αυτά τρέχουν και παρακολουθούνται από την ομάδα μας σε καθημερινή βάση. (διάλειμμα για μια ωραία ταπετσαρία)

επιτυχημένο eshop ταπετσαρίες

Η πορεία συνεχίζεται

Λίγους μήνες μετά η πορεία στα ταραγμένα νερά του e-commerce εξακολουθεί και συνεχίζεται, αυτή τη φορά με τους καλύτερους οιωνούς. Μπορεί η αγορά να μην έχει απογειωθεί… Μπορεί ο ανταγωνισμός να είναι σκληρός, ωστόσο οι καλοί επαγγελματίες που έχουν πλάνο και μεράκι θεωρούμε πως στην πλειονότητα των περιπτώσεων ανταμοίβονται. Το θέμα είναι να βρίσκεις συνεργάτες που να πιστεύουν στο project σου… Και φυσικά να μπορούν να το υλοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο. Σήμερα εμείς πιστεύουμε το project Decotek (ψήνεσαι να πάρεις ένα motivational αυτοκόλλητο😉

Αύριο μπορεί το project αυτό να είναι το δικό σου!

 

Avatar

About Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα...παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing με την Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Αφήστε μια απάντηση