του Γιάννη Σαρρίδη, Account Manager της Flipside Digital Marketing
Ανανεωμένος σχεδιασμός και νέο πολύχρωμο λογότυπο για το πιο αγαπημένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφιών στον κόσμο.
Όσοι άνοιξαν την εφαρμογή τις τελευταίες μέρες για το καθιερωμένο “σκρολάρισμα” είδαν κάτι εντελώς διαφορετικό. Μετά την τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής στις 11 Μαΐου το Instagram παρουσίασε στους χρήστες του το καινούριο λογότυπο της εφαρμογής καθώς και τον ανανεωμένο σχεδιασμό της. Η αλλαγή αυτή αποτελεί την πιο σημαντική επανασχεδίαση της εφαρμογής από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας της και έγινε διότι το λογότυπο καθώς και ο σχεδιασμός της εφαρμογής άρχισαν να μην αντικατοπτρίζουν τόσο πολύ την κοινότητα των χρηστών του.
Το καινούριο λογότυπο αποτελεί την εξέλιξη του προηγούμενου ρετρό που θύμιζε περισσότερο τις φωτογραφικές μηχανές Polaroid. Αναπαριστά μια πιο απλή κάμερα έχοντας πάρει τα χρώματα του ουράνιου τόξου που βρισκόταν στην πάνω αριστερή γωνία του προηγούμενου και δημιουργώντας μια χρωματική διαβάθμιση με αυτά.
διάβασε περισσότερα (πάτησε στην εικόνα)
Οι αλλαγές όμως δεν σταματάνε εδώ. Η οικογένεια εφαρμογών του Instagram, Layout, Boomerang και Hyperlapse έχουν πλέον ανανεωμένη εμφάνιση. Τα λογότυπα τους πλέον έχουν το ίδιο χρώμα με αυτό του Instagram. Επιπλέον τα λογότυπα των εφαρμογών Boomerang και Layout έχουν αλλάξει σχέδιο προκειμένου να αντιπροσωπεύουν καλύτερα αυτό που μας βοηθούν οι εφαρμογές να δημιουργήσουμε.
Αλλαγές παρατηρούμε και στη διεπαφή χρήστη που είναι πλέον πιο μινιμαλιστική προκειμένου οι χρήστες να επικεντρώνουν την προσοχή τους περισσότερο στις φωτογραφίες και τα βίντεο παρά στην εφαρμογή και η πλοήγηση να είναι πιο ξεκούραστη. Τίποτα δεν αλλάζει όμως σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν οι χρήστες την εφαρμογή. Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι το άσπρο και το μαύρο, ενώ οι ειδοποιήσεις σχετικά με νέα interactions και προσωπικά μηνύματα δεν έχουν πλέον πορτοκαλί χρώμα αλλά φουξ.
Όλα αυτά έγιναν σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού του Instagram Ian Spalter επειδή πιστεύουν ότι το χρώμα στην εφαρμογή πρέπει να προέρχεται μόνο από τις φωτογραφίες και τα βίντεο των χρηστών.
Οι αντιδράσεις για το νέο λογότυπο είναι πολλές αλλά κυρίως αρνητικές.
This tho. 😂 #instagramlogo #Instagram pic.twitter.com/q6k3ezNI3G
— Andrew Curry (@andrewcurryla) May 12, 2016
https://twitter.com/Selma01_IT/status/730703187909431297
Ahh, I get it now! @instagram #instagramlogo pic.twitter.com/Qv5OzlA73d
— Alex King (@Aleexanderr__) May 11, 2016
https://twitter.com/kodozani/status/730451136881119232
Αρχίσατε να γκρινιάζετε για το πόσο λευκό είναι το νέο #Instagram ή όχι ακόμα;
— Kalfas of AKYPOI (@BigKalfas) May 11, 2016
Εσάς ποιά είναι η γνώμη σας;