Skip to main content

Το project Re:brief είναι μια εξαιρετική ιδέα της Google για να ενώσουμε το παρελθόν με το παρόν, δεν λέω με το μέλλον γιατί το μέλλον ήδη έφτασε. Η ιδέα για όσους βαρέθηκαν να μπουν στη σελίδα μέσω του παραπάνω λινκ είναι απλή, αλλά μεγαλοφυής…Παίρνουμε ένα παλιό διαφημιστικό που έγραψε ιστορία και το φέρνουμε στα μέτρα της σημερινής ψηφιακής εποχής…Αφορμή; Τα 18 χρόνια του digital advertising…(wow, πέρασαν τόσα;) Ποιο είναι το catch; Οι αρχικοί δημιουργοί των διαφημίσεων είναι μέλη των ομάδων που επαναφέρουν τις παλιές διαφημίσεις στη ζωή, ακόμα κι αν οι ίδιοι ξέρουν τόσα από τεχνολογία όσα εγώ από φενγκ σούι, δηλαδή τίποτα!

Τι μας διδάσκει η ιστορία, όλους εμάς που ασχολούμαστε με τα social media; Πρώτον, ότι μήνυμα είναι το μήνυμα και όχι απαραίτητα η παλιά κλασική παραδοχή του MacLuhan ότι το μέσο είναι το μήνυμα…Δείτε το παράδειγμα της Coca Cola για να πειστείτε!!! Δεύτερον, ότι η ιδέα είναι το βασικό συστατικό στοιχείο οποιασδήποτε επιτυχημένης καμπάνιας…χωρίς καλά προϊόντα ο καλύτερος σεφ πάλι μέτριο αποτέλεσμα θα βγάλει όποια συνταγή και να σκαρφιστεί…Μ’ έναν τύπο που έχει το ίδιο αμάξι από το 1966 και το οδηγά κάθε μέρα, αυτό το πετυχαίνεις όταν σκοπός σου είναι να διαφημίσεις πόσα σκληροτράχηλα είναι τα Volvo! Τρίτον, το digital marketing είναι πρώτα marketing και μετά digital! Αλλιώς, το πιο επιτυχημένο πράγμα ever θα λέγαμε ότι είναι η εφαρμογή των qr codes…εντυπωσιακή και πρωτοπόρα ως ιδέα ενσωμάτωσης σε καμπάνιες, άσχετη με την πραγματικότητα και αναποτελεσματική 9/10 φορές! Διαφωνείτε;

 

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση