Skip to main content

της Κατερίνας Γιαλαμαΐδη*

Νομίζετε πως αξιοποιείτε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει το Facebook; Η αλήθεια είναι πως οι αλλαγές στο αγαπημένο μας social network είναι τόσο συχνές που αν δεν είναι η δουλειά σου αυτή, τότε πολύ εύκολα χάνεις το λογαριασμό! Για να μην συμβαίνει αυτό, λοιπόν, δείτε τι συγκεντρώσαμε για εσάς με βάση τις τελευταίες αλλαγές που έχουν ενσωματωθεί στο Facebook!

Πως θα το καταφέρετε αυτό;

Παρακάτω βρίσκονται 4 τρόποι προκειμένου να ενσωματώσετε τις νέες δυνατότητες, που πρόσφατα αποκάλυψε το Facebook, στη στρατηγική marketing της επιχείρησής σας.

Διάβασε περισσότερα

 

  1. Δημιουργήστε διαφημίσεις με πολλαπλά προϊόντα

Οι παραδοσιακές διαφημίσεις στο Facebook, όπως όλοι γνωρίζουμε, περιλαμβάνουν μία εικόνα, έναν τίτλο, ένα κείμενο, μία περιγραφή και μία διεύθυνση URL.  Κάθε μία από αυτές έχει μία μοναδική σελίδα προορισμού.

rab-facebook-ad

Το Facebook προσφέρει πλέον τη δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων με παραπάνω από ένα προϊόντα (γνωστές και ως διαφημίσεις carousel), οι οποίες επιτρέπουν την εμφάνιση πολλαπλών προϊόντων τα οποία εναλλάσσονται. Το κάθε προϊόν έχει τον δικό του τίτλο, εικόνα και σελίδα προορισμού. Όλα τα προϊόντα μοιράζονται το ίδιο κείμενο καθώς και τα ίδια Like, Comment & Share buttons.

 

carousel

Δημιουργήστε τέτοιες διαφημίσεις χρησιμοποιώντας απλά το API (Application Programming Interface) ή το Facebook’s Power Editor. Τη στιγμή που επιλέγετε να προσθέσετε δύο ή τρεις φωτογραφίες προϊόντων στη διαφήμισή σας, η καλύτερη πρακτική είναι να κάνετε μερικές δοκιμές, αρχικά, μέχρι να καταλήξετε στον αριθμό των εμφανιζόμενων προϊόντων που μεγιστοποιούν τα κλικ στη διαφήμισή σας!

rab-create-multi-product-ad

Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν αποφασίσετε να δημιουργήσετε διαφημίσεις με πολλαπλά προϊόντα. Αρχικά φροντίστε ο τίτλος και το κείμενο της διαφήμισης να είναι σύντομα, προκειμένου να χωράνε και να εμφανίζονται καλύτερα στην οθόνη. Για καλύτερα αποτελέσματα περιορίστε τον τίτλο της διαφήμισης στους 25 χαρακτήρες και το κείμενο στους 30 χαρακτήρες.  Όπως ισχύει και με τις υπόλοιπες διαφημίσεις του Facebook, δεν μπορείτε να έχετε παραπάνω από 20% κείμενο στην εικόνα σας. Μπορείτε εύκολα να μετρήσετε αυτό το ποσοστό χρησιμοποιώντας το Facebook Grid Tool.

Θυμηθείτε πως οι διαφημίσεις πολλαπλών προϊόντων έχουν διαστάσεις τετραγώνου 600×600 pixels  (τόσο για εμφάνιση σε υπολογιστές και σε κινητά τηλέφωνα) , γι’ αυτό λοιπόν αποφύγετε τις μεγάλες εικόνες. Τέλος, οι εν λόγω διαφημίσεις εμφανίζονται αποκλειστικά στην αρχική σελίδα του Facebook και όχι στην δεξιά στήλη.

 

  1. Προσθέστε προτεινόμενα βίντεο

Όπως έχουμε παρατηρήσει όλοι, το Facebook δίνει μεγάλη ώθηση στα βίντεο. Οι προβολές βίντεο που γίνονται καθημερινά αγγίζουν το 1 δισεκατομμύριο.

Στα πρόσφατα updates του Facebook συμπεριλαμβάνεται η δυνατότητα να μπορεί ο διαχειριστής μίας σελίδας να επιλέξει ένα προτεινόμενο βίντεο το οποίο θα βρίσκεται σε ευδιάκριτη θέση στην καρτέλα Video.

Screen-Shot-2014-12-24-at-10.24.19-AM1

Είναι εύκολο να προσθέσετε ένα προτεινόμενο βίντεο. Απλά κάνετε κλικ στην καρτέλα Video κάτω από την φωτογραφία εξωφύλλου της σελίδας σας.  (Σημείωση: Η εν λόγω καρτέλα μπορεί να βρίσκεται στην ενότητα More.)  Ανεβάστε διάφορα βίντεο αν δεν το έχετε κάνει μέχρι τώρα και στη συνέχεια επιλέξτε το «Add Featured Video».

Με αυτόν τον τρόπο η καρτέλα σας θα θυμίζει κάτι από κανάλι στο Youtube, δίνοντας στη σελίδα σας και κατ’ επέκταση στο κοινό σας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησής σας!

 

  1. Δημιουργήστε λίστες βίντεο

Παράλληλα με τα προτεινόμενα βίντεο, μπορείτε πλέον να δημιουργήσετε λίστες με βίντεο, όπως ακριβώς γίνεται μέχρι τώρα και στο Youtube.  Αυτή η δυνατότητα μπορεί να σας φανεί εξαιρετικά χρήσιμη σε περίπτωση που ανεβάζετε διαφορετικούς τύπους βίντεο στη σελίδα σας ή διαφορετικά βίντεο ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Screen-Shot-2014-12-24-at-10.24.26-AM

Ο τρόπος δημιουργίας μιας λίστας είναι πολύ εύκολος! Αρχικά μπαίνετε ξανά στην καρτέλα Video και στη συνέχεια επιλέγετε το κουμπί «Create Playlist». Προσθέστε έναν τίτλο και μία περιγραφή και ύστερα πατήστε «Next». Επιλέξτε τα βίντεο που θέλετε να περιλαμβάνει η λίστα σας, τοποθετήστε τα με τη σειρά που θέλετε και στο τέλος πατήστε  «Create Playlist».

Η καρτέλα Video της σελίδας σας θα εμφανίζει πλέον στο ένα της μέρος της τις λίστες που έχετε δημιουργήσει και στο άλλο μέρος της τα υπόλοιπα βίντεό σας. Θα συμφωνήσετε αμέσως ότι η παραπάνω μέθοδος αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο να οργανώσετε τα βίντεο της σελίδας σας ανάλογα με το περιεχόμενό τους!

 

  1. Προσαρμόστε τις λειτουργίες επαναληπτικού μάρκετινγκ για προχωρημένους

Στις ρυθμίσεις του επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing) μίας σελίδας στο Facebook υπήρχε μέχρι τώρα η δυνατότητα επιλογής κοινού που επισκέφθηκε οποιαδήποτε ή συγκεκριμένη σελίδα του website σας.  Το Facebook πρόσθεσε πρόσφατα δύο νέες προκαθορισμένες επιλογές.

Η μία από τις δύο επιλογές είναι για άτομα που έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένες ιστοσελίδες και όχι κάποιες άλλες. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε εύκολα να αποκλείσετε σελίδες ή να φέρετε πίσω στη δική σας σελίδα άτομα που επισκέφθηκαν σελίδες με περιεχόμενο που εσείς επιλέγετε.

rab-custom-audience-preset1

Η δεύτερη επιλογή σκοπεύει να προσεγγίσει τα άτομα που δεν έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Φτιάχνοντας τη συγκεκριμένη λίστα ανθρώπων ρυθμίζετε των αριθμό των ημερών που δεν έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας ανάλογα με τα ευρύτερα χαρακτηριστικά του κοινού σας. Εάν η επιχείρησή σας ανταποκρίνεται σε πελάτες που παίρνουν γρήγορες αποφάσεις σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τότε οι 30 μέρες είναι ήδη αρκετές. Για παράδειγμα, η ιστοσελίδα ενός φαρμακείου έχει πελάτες που αγοράζουν παραφαρμακευτικά προϊόντα με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης και μέγεθος για έναν προκαθορισμένο αριθμό χρήσεων. Επομένως είναι αναμενόμενο οι συγκεκριμένοι πελάτες να επιστρέψουν σύντομα στην ιστοσελίδα του φαρμακείου προκειμένου να αγοράσουν εκ νέου τα επιθυμητά προϊόντα. Εάν ξεπεραστεί ο αριθμός των 30 ημερών καλό θα ήταν να προβληθεί μία διαφήμιση ξανά στα συγκεκριμένα άτομα.

rab-custom-audience-preset2

Το Facebook βελτιώνει συνεχώς τις δυνατότητες που προσφέρει στις σελίδες του, προσφέροντας νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις! Απευθυνθείτε σήμερα σε εκείνους που γνωρίζουν από την πρώτη στιγμή όλες αυτές τις αλλαγές και τις έχουν ενσωματώσει ήδη στη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούν για τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζονται, με ένα email στην Flipside! 

 

*H Κατερίνα Γιαλαμαΐδη είναι account manager στην Flipside. Σε απλά ελληνικά, τρέχει τις καμπάνιες online marketing πολλών μεγάλων επιχειρήσεων της βόρειας Ελλάδας για λογαριασμό της Flipside.