Skip to main content

Ποια ειναι η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης; Η Google…Ok, αυτό ήταν εύκολο!

Η δεύτερη δημοφιλέστερη; Το YouTube!!! Κι αυτό λογικό!

Πού θα ψάξεις κάποιον που μόλις γνώρισες; Στο Facebook (τι…; εσύ δεν το κάνεις;)

Καλά όλα αυτά! Αλλά πως θα δεις ποιος πραγματικά είναι απέναντί σου επαγγελματικά; Πως θα δεις αν όντως η εμπειρία που επικαλείται ο συνδαιτημόνας είναι πραγματική ή τα…φουσκώνει τα πράγματα; Μα φυσικά, μετρώντας τον στο LinkedIn! Καλά τα αποτελέσματα της Google βλέπετε-αν και συχνά μπορεί να είναι και irrelevant και δύσκολα να τα ξεχωρίσεις πχ σε κοινά ονόματα-  καλό ανά περιπτώσεις και το Facebook-που όμως μπορεί να οδηγεί σε ‘κλειστό’ προφίλ- αλλά ακόμα καλύτερο το LinkedIn.

Εκεί θα δουμε ποιος είσαι, τι σε ενδιαφέρει, ποιον ξέρεις και τι έχεις κάνει. Και επειδή αυτοί που ψάχνουν πλέον είναι πολλοί, το να κάνεις τον εαυτό σου ευδιάκριτο δεν είναι λίγο (tips γι’αυτό σε επόμενο post)! Aντίστοιχα, φυσικά αυτοί που προσλαμβάνουν συχνά πάνε με το ρητό ‘hire character not skill’! Έτσι το να αφήνεις το στίγμα του χαρακτήρα σου στο LinkedIn δεν είναι μικρή υπόθεση.

Αλλά ας δούμε τα πράγματα από την οπτική αυτού που ψάχνει κι όχι αυτού που θέλει να τον βρουν! Γνωρίζοντας βασικές πληροφορίες όπως το που δουλεύει ο άλλος ή σε ποιο πανεπιστήμιο ήταν ή με το όνομα κάποιου συνάδελφου του, ακόμα και χωρίς να ξέρεις το πλήρες όνομά του ‘στόχου’, μπορείς να τον/την ψάξεις και να τον/την βρεις!

Πως; Από εδώ

Είτε με μια λέξη κλειδί, είτε με την τοποθεσία, είτε με την εταιρία, είτε με τον εργασιακό τίτλο, είτε με το σχολείο είτε και με αρκετά ακόμα search tools, που αποκτάς αν έχεις upgraded profile στο LinkedIn, όποιος ψάχνει βρίσκει.

Ξεκινά να κάνεις μόνος σου βασικές αναζητήσεις και τα αποτελέσματα θα σε εκπλήξουν. Θες να μαθεις περισσότερα για την αναζήτηση μέσω της δημοφιλέστερης πλατφόρμας networking ανάμεσα σε επαγγελματίες;

Δήλωσε συμμετοχή στο LinkedIn Seminar της Socialab, όπου έχω την χαρά να διδάξω μαζί με τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο, την Τρίτη 21/4 στην Αθήνα, στις εγκαταστάσεις του ALBA Graduate Business School! Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis