Η διαμάχη: Content Marketing: Ποιότητα ή ποσότητα;
Η διελκυστίνδα μεταξύ ποσότητας – ποιότητας στο Content Marketing είναι ένα θέμα που μας απασχολεί εδώ και χρόνια! Παρ’ όλο που και τα δύο είναι ωφέλιμα για ένα brand, ο συνδυασμός τους καθορίζεται τόσο από τους διαθέσιμους πόρους ενός brand, όσο και από τους καθορισμένους στόχους του. Φυσικά, δεν είναι εύκολο για ένα brand να φτιάχνει εβδομαδιαία δεκαπέντε δημιουργικά posts, τα οποία να μοιάζουν γραμμένα από τον Χέμινγουεϊ. Αυτό θα ήταν ιδεώδες, αλλά, μεταξύ μας, θα ήταν και λίγο εξωπραγματικό. Επομένως, τι είναι πιο σημαντικό στο Content Marketing; Ποιότητα ή ποσότητα;
Αν έπρεπε πραγματικά να διαλέξουμε ένα εκ των δύο, θα διαλέγαμε την ποσότητα. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η ποσότητα έρχεται σε βάρος της ποιότητας, αλλά εμείς πιστεύουμε ότι οδηγεί στην ποιότητα. Μας δίνει, δηλαδή, περισσότερες ευκαιρίες να ανακαλύψετε ποια είναι η ποιότητα. Όσο περισσότερο περιεχόμενο προβάλλεται για περισσότερες δημογραφικές ομάδες και τμήματα του κοινού μας, τόσο αποτελεσματικότερα μπορούμε να προσδιορίσουμε τις προτιμήσεις του κοινού μας. Προσδιορίζουμε, δηλαδή, την ποιότητα μέσα από την ποσότητα!
Μήπως ο μεγαλύτερος όγκος είναι περιττός;
Η δημιουργία μεγαλύτερου όγκου δεν γίνεται εις μάτην. Η ποσότητα του περιεχομένου κάνει αναπόφευκτα το περιεχόμενό σας πιο σχετικό με τους ανθρώπους που το καταναλώνουν. Μόλις μια εταιρία ή ένα brand αποδεχτεί αυτό το πλαίσιο, η επόμενη σκέψη είναι, “τί θα πούμε;” Σκεφτείτε τι είναι αυτό που θέλετε να προωθήσετε, τι σας διαφοροποιεί από τους υπολοίπους, τι σας κάνει ξεχωριστούς! Δυσκολεύεστε; Δεν πειράζει! Μπορείτε να κάνετε την έρευνά σας και να αντλήσετε ιδέες που θα αποτελέσουν εφαλτήριο για την εξέλιξή σας. Άλλωστε στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση! Εδώ μπορείτε να πάρετε μια γεύση για το πως μπορείτε να κινηθείτε. Μόλις αρχίσετε να δημιουργείτε μεγαλύτερο όγκο περιεχομένου, μπορείτε να κάνετε δοκιμές με μικρότερα μέρη του κοινού σας. Έχετε τη δυνατότητα να πειραματιστείτε, μιας που δεν είναι απαραίτητο να βασίζεστε μόνο σε 2-3 ιδέες περιεχομένου.
Ποιος πρέπει να είναι ο στόχος σας;
Attention-seeking! Η προσοχή του κοινού σας θα πρέπει να είναι ο πρωταρχικός σας στόχος. Η προσοχή του κόσμου είναι στραμμένη στα κινητά τηλέφωνα και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, το σπουδαιότερο είναι να προσπαθείτε να επικοινωνείτε μαζί τους με τη μορφή του γραπτού λόγου, του ήχου ή/και του video. Το ιδανικό θα ήταν να τα κάνετε όλα, αλλά αν δεν διαθέτετε τους πόρους, αναλογιστείτε σε τι είστε καλύτεροι. Αν είστε καλοί στο γράψιμο, γράψτε! Αισθάνεστε πιο άνετα και από τον Νίκολσον μπροστά στο φακό; Βγάλτε videos! Καταπιαστείτε με ό,τι αισθάνεστε πιο άνετα, δώστε υπόσταση στο περιεχόμενό σας κι έπειτα αυξήστε τη συχνότητά με την οποία το διοχετεύετε στο κοινό σας. Ο όγκος θα σας δώσει την ευκαιρία να προσεγγίσετε διάφορα τμήματα του κοινού σας και να μάθετε ποια μηνύματα θεωρεί η αγορά ως “ποιότητα”. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την αξία του content marketing για την επιχείρησή σας.
Καταλήγοντας, είναι σκόπιμο να αναφέρουμε ότι, σύμφωνα με την Google, ο μέσος καταναλωτής χρειάζεται περίπου 18 επαφές με το brand για να γίνει πελάτης. Επομένως, όσο πιο συχνά το περιεχόμενό μας εκτίθεται στο κοινό, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να αποκτήσουμε έναν πελάτη και να εδραιώσουμε το brand awareness μας.😉