Skip to main content

Κάθε χρόνο διάφοροι experts or wannabe experts μοιράζονται τις προβλέψεις τους με το κοινό για το τι πρόκειται να δούμε να συμβαίνει την επόμενη χρονιά. Μπορεί να διανύουμε τον 2ο μήνα του 2024 αλλά νομίζω ότι ακόμα αξίζει τον κόπο να δούμε τι προβλέπει η αγορά ως τάση και πως αυτό μπορεί στην πραγματικότητα να επηρεάσει και εμάς κι εσάς που ζούμε στην ελληνική πραγματικότητα. Το digital marketing είναι αρκετά απρόβλεπτο από μόνο του, οπότε το έργο μας θα είναι εκ προοιμίου δύσκολο, αξίζει όμως τον κόπο.

New network in town

‘Το Threads θα ανέβει πολύ’

Κρατήστε μικρό καλάθι, σπρώξτε τις μάρκες σας στο Tik Tok! Kάθε τι νέο που βγαίνει τραβάει την προσοχή των media με τη λογική ότι είναι το next big thing αλλά η τοξικότητα του threads και της ανωνυμίας που το διέπει δεν το καθιστά φιλικό ούτε στα brands ούτε στους χρήστες. Τουλάχιστον όσους θέλουν να μπουν σε αυτό με υγιή νοοτροπία. Άλλωστε, αν θες ξεκατίνιασμα υπάρχει ακόμα το Twitter που όσο και να φθίνει είναι αρκετά ‘θεσμικό’ ακόμα για να πεθάνει. Plus φυσικά ότι έχει και τα διάφορα marketing stunts του Musk να το κρατάνε στον αφρό της επικαιρότητας.

     

Old dog, old tricks

“Engagement rate no more, we need Retention”

Συμφωνώ και επαυξάνω 100%. Καλό το να έχεις τους χρήστες να αλληλοεπιδρούν με το brand και τις ενέργειές του, ωστόσο το μαγικό trend του αύριο είναι το metric που ονόμαζεται retention. Η διατήρηση του πελάτη στη λούπα του brand είναι εξαιρετικά σημαντική, μια και ο ρυθμός απόσπασης της διαδικτυακής του προσοχής είναι τέτοιος που δεν αρκεί μόνο να του τραβήξεις-πρόσκαιρα- το ενδιαφέρον. Πλέον, το να είναι μαζί σου all the way, και μάλιστα σε μια περίοδο πλήρους απενεχοποίησης του ρόλου των εταιριών στις νεότερες γενιές (it’s ok to love a brand, αυτό δεν ίσχυε στη δική μου γενιά) είναι το απόλυτο ιερό δισκοπότηρο που μπορεί να επιτύχει το marketing mix μιας εταιρίας.

My time is now…

“LinkedIn finally works”

‘Επιτέλους’ θα πω εγώ! Όχι γιατί πριν δεν γινόταν δουλίτσα, αλλά αν μια στιγμή σε όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στην πλατφόρμα, διδάσκω για την πλατφόρμα, κάνω networking στην πλατφόρμα κτλ μπορώ να πω ότι είναι σε τροχιά mainstream είναι αυτή. Το momentum είναι με το LinkedIn αυτή τη στιγμή. Kαθώς φαίνεται το digital transformation των περισσοτέρων εταιριών στον κόσμο έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που έχουν αποφασίσει να ενσωματώσουν υπηρεσίες του σε όλο το φάσμα των ενεργειών τους. Από το Sales Navigator  σε όσους έχουν τμήματα πωλήσεων, μέχρι το επιθετικό recruiting σε μια περίοδο που η νο1 πρόκληση είναι να βρεις το κατάλληλο ταλέντο στην επιχείρησή σου. Αλλά και για τα στελέχη σε μια περίοδο υψηλής κινητικότητας η παρουσία και το networking στο LinkedIn έχουν αποκτήσει άλλο νόημα. Συμπερασματικά θα έλεγα, αν όχι τώρα, τότε πότε; 😉

 

Εσείς τι πιστεύετε; Τι θα βάζατε στη δική σας λίστα για το 2024; Συμφωνούμε ή…συμφωνούμε ότι διαφωνούμε;

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis

Αφήστε μια Απάντηση