Skip to main content

της Έλενας Τερέζας Βασιλείου

Τα “Άμεσα Άρθρα” είναι ο νέος, γρήγορος και διαδραστικός τρόπος ανάγνωσης άρθρων στο Facebook. Συγκεκριμένα αποτελούν ένα βελτιστοποιημένο αρχείο HTML5, για γρήγορη εκτέλεση σε κινητές συσκευές, με πλούσιες δυνατότητες αφήγησης ιστοριών, εξατομικευμένη οπτική απεικόνιση και σχεδίαση. Η υπηρεσία των Instant Articles προσφέρει τη δυνατότητα να διαβάζουμε άρθρα που κοινοποιήθηκαν στο Facebook, χωρίς να χρειάζεται να μεταφερθούμε εκτός του Application, κάνοντας τη πρόσβαση στα άρθρα πιο απλή και γρήγορη, ιδιαίτερα από φορητές συσκευές. Συγκεκριμένα ένα πάτημα στον σύνδεσμο και λιγοστά δευτερόλεπτα αναμονής αρκούν ώστε να αποκτήσουμε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο του άρθρου. Ακόμη, υποστηρίζονται λειτουργίες όπως AutoPlay Video, Zoom στις Φωτογραφίες και περιήγηση στους Χάρτες.

 

H νέα αυτή λειτουργία περιορίζει κατά πολύ τον χρόνο πρόσβασης στο άρθρο, αυξάνει κατά 20% τις πιθανότητες ανάγνωσης του και ελαχιστοποιεί κατά 70% την πιθανότητα να διακοπεί πρόωρα η ανάγνωση του. Ακόμη φαίνεται να ενθαρρύνει τους χρήστες να κοινοποιήσουν το εκάστοτε άρθρο αφού σημειώνεται αύξηση των shares κατά 30% σε σχέση με τα Mobile Web Articles.

Φυσικά, το traffic και engagement των “Άμεσων Άρθρων” συμπεριλαμβάνεται στα Insights και εκτός αυτού δίνεται για πρώτη φορά πρόσβαση στους διαχειριστές των ιστοσελίδων σε στοιχεία σχετικά με τον χρόνο που αφιέρωσαν οι αναγνώστες στην ανάγνωση του άρθρου και με τα σημείων του κειμένου που διαβάστηκαν περισσότερο. Επίσης οι Publishers μπορούν να τοποθετούν τις δικές του διαφημίσεις και να διατηρούν το 100% των εσόδων. Τα Instant Articles είναι διαθέσιμα σε αναγνώστες που χρησιμοποιούν λειτουργικό σύστημα τόσο iOS όσο και Android.

«Πιστεύουμε ότι στην προκειμένη περίπτωση το σημαντικότερο είναι η ταχύτητα. Αυτό που μαθαίνουμε είναι ότι σε ένα κινητό τηλέφωνο, το πιο σημαντικό πράγμα είναι η αμεσότητα.» δήλωσε στο βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC ο γενικός διευθυντής προϊόντων του Facebook, Chris Cox.

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis