Skip to main content

GiFs και Social Media Marketing – Μία αγάπηδιαχρονική

5+1 λόγοι για να τα συμπεριλάβεις στο Content Strategy σου (αν δε το κάνεις ήδη!)

Τα GiFs (Graphics Interchange Format) είναι ένα είδος κινούμενης εικόνας που πρωταγωνιστεί στο Internet εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Τα GiFs εφευρέθηκαν το 1981 από τον δημιουργό λογισμικού Steve Wihite, γνώρισαν όμως την μεγαλύτερή τους επιτυχία τα τελευταία χρόνια, με την ευρεία διάδοση των social media. Σήμερα τα GiFs που περνούν μπροστά από τα μάτια και τα timelines μας είναι εκατοντάδες.

Πώς όμως φτάσαμε ως εδώ;

Ας δούμε παρακάτω 5+1 λόγους που ο ψηφιακός κόσμος και οι “μαρκετίστες” του αγαπούν τόσο αυτά τα κινούμενα visuals!

 

  1. Τραβούν την προσοχή των χρηστών

Είναι γνωστό πως στα social media το περιεχόμενο είναι ο…“Βασιλιάς”. Το ελκυστικό οπτικό περιεχόμενο κεντρίζει το ενδιαφέρον του χρήστη και προκαλεί τα περισσότερα συναισθήματα από οποιοδήποτε άλλο format. Έτσι, αν μία εικόνα τραβά την προσοχή μας, μία κινούμενη εικόνα την εγγυάται!

Τα GiFs προσθέτουν στην “εξίσωση” του περιεχομένου το στοιχείο του storytelling, ενώ προσδίδουν πόντους δημιουργικότητας στην digital στρατηγική μίας εταιρίας.

Με άλλα λόγια, προκαλούν περισσότερα like σε μία σελίδα και αυξάνουν το πολυπόθητο engagement.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Twitter, οι χρήστες του συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου μοιράστηκαν περισσότερα από 100 εκατομμύρια GIFs μόνο κατά τη διάρκεια του 2015!

 

  1. Μιλάνε την γλώσσα του Internet

Τα GiFs είναι μέρος της διαδικτυακής κουλτούρας και κοινότητας, από τις πρώτες κιόλας μέρες δημιουργίας τους.

Σήμερα δεν υπάρχει κάτι που να σκεφτόμαστε ή να νιώθουμε το οποίο να μην απεικονίζεται χιουμοριστικά με ένα GiF – There’s a GIF for every reason!

Εκτός όμως από την προσωπική υπάρχει και η εταιρική χρήση. Τα GiFs δίνουν σε ένα brand την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί όλες up to date και fun τάσεις της “γλώσσας” του Internet προκειμένου να κερδίσει τους fans της.

 

  1. Είναι πιο ελκυστικά από μία εικόνα και φθηνότερα από ένα βίντεο!

Κάτι παραπάνω από μία απλή εικόνα, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά.

Ένα Gif δίνει στον χρήστη την “ψευδαίσθηση” του βίντεο, κερδίζει την προσοχή του με τον τρόπο που το επιτυγχάνει ένα βίντεο, αλλά είναι ασύγκριτα πιο εύκολο και οικονομικό στη δημιουργία του. Δεν έχετε παρά να το διαπιστώσετε και μόνοι σας με μία απλή επίσκεψη σε ένα από τα πολλά site δημιουργίας GiFs όπως το http://gifmaker.me/, το https://gifs.com/ κ.α.

Σύμφωνα με προβλέψεις, μέχρι το 2018 το 84% της επικοινωνίας στα social media θα επιτυγχάνεται αποκλειστικά με visuals – αφήνοντας πίσω το copy όπως το ξέραμε μέχρι σήμερα-  πρόβλεψη που δίνει ακόμα περισσότερο χώρο στα GIFs!

 

  1. Είναι mobile-friendly

Τα GIFs δε διαρκούν παρά μερικά δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα το μέγεθος τους να είναι πολύ μικρότερο από αυτό ενός βίντεο. Έτσι “φορτώνουν” πολύ γρηγορότερα και ενδείκνυνται για χρήση σε mobile συσκευές.

 

  1. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες και κανάλια

Τα GiFs είναι διαθέσιμα σε όλα σχεδόν σε όλα τα social media, με το Facebook, το Twitter και το Tumblr να κυριαρχούν στη χρήση τους.

 

  1. Τα βρίσκεις εύκολα , παντού!

Δεν έχεις την έμπνευση, τον χρόνο ή την – έστω μικρή- τεχνογνωσία που απαιτείται για να δημιουργήσεις το δικό σου GiF; Κανένα πρόβλημα! To Internet είναι γεμάτο από αυτά, διαθέσιμα και δωρεάν. Κάνε μία βόλτα από το Giphy και θα μας θυμηθείς 😉

 

 

Αν μία εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, πόσες αξίζει ένα GIF;

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis