Ζούμε σε μία εποχή που τα πάντα αλλάζουν με ταχύτητα φωτός. Η βέλτιστη στρατηγική SEO για την ιστοσελίδα σας μπορεί να αλλάξει από στιγμή σε στιγμή και το χειρότερο, χωρίς καν να το καταλάβετε. Hacks που χρησιμοποιούσατε πριν λίγο καιρό, μπορεί πλέον να θεωρούνται παρωχημένα.

Η στρατηγική SEO δεν είναι απλή υπόθεση. Χρειάζεται το απαραίτητο know-how, αρκετός χρόνος και συγκεκριμένοι στόχοι.

Ποιοι μπορεί να είναι αυτοί οι στόχοι;

  • Υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα της Google
  • Μεγιστοποίηση των conversions
  • Αύξηση της επισκεψιμότητας

Όποιος και να είναι όμως ο στόχος σας, παρακάτω σας παραθέτουμε κάποια βασικά χαρακτηριστικά που δεν πρέπει να λείπουν από τη στρατηγική σας.

Εύκολη Περιήγηση

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι σωστά δομημένη για να μπορεί να διαβαστεί εύκολα τόσο από έναν άνθρωπο όσο και από τη Google. Τι πρέπει να κάνετε γι’αυτό;

Βελτιστοποίηση Εικόνων

Όλες οι εικόνες σας πρέπει να έχουν ένα περιγραφικό για το περιεχόμενο τους alt text. Τα αρχεία τους να έχουν σωστή ονομασία και φυσικά να έχουν συμπιεστεί σωστά, να έχουν τη σωστή ανάλυση για το σημείο χρήστης και το κατάλληλο μέγεθος.

Meta Descriptions

Είναι οι περιγραφές των ιστοσελίδων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Φροντίστε να είναι σύντομες, περιεκτικές και να περιλαμβάνουν το keyword σας.

URLs

Τα URLs επιβάλλεται να είναι σύντομα, περιεκτικά και να περιλαμβάνουν το keyword σας.

Στρατηγική SEO - Αναγνωσιμότητα URLs

Κεφαλίδες

Είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιείται το keyword σας καθώς και πληροφορίες σχετικές με το περιεχόμενο της σελίδας στις κεφαλίδες.

Title Tags

Είναι οι clickable τίτλοι που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά SEO-factors και θα πρέπει να περιλαμβάνουν το keyword σας.

XML Sitemap

Καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε στην ιστοσελίδα σας και ένα sitemap. Αυτό θα βοηθήσει τη Google να ανακαλύψει πιο εύκολα το περιεχόμενο που εσείς θεωρείτε χρησιμότερο, ανάμεσα από τις σελίδες της ιστοσελίδας σας.

Mobile Friendly Ιστοσελίδα

Ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιεί κινητές συσκευές (tablets, κινητά) για να συνδεθεί στο internet, έχει ξεπεράσει κατά πολύ τον αριθμό όσων συνδέονται από σταθερούς υπολογιστές. Σε παγκόσμιο επίπεδο, υπάρχουν περίπου 2,53 δισεκατομμύρια χρήστες smartphones και ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται.

Στρατηγική SEO - Mobile Friendly Ιστοσελίδες

Ως εκ τούτου η δημιουργία μίας mobile friendly & responsive ιστοσελίδας θα βοηθήσει πολύ στην καλύτερη κατάταξη της στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Κρυπτογράφηση HTTPS

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι χρήστες του internet ανησυχούν περισσότερο από ποτέ για τη διαδικτυακή ασφάλεια τους. Δεν είναι λίγες οι φορές που διαβάζουμε για ιστοσελίδες που έχουν «χακαριστεί» και έχουν διαρρεύσει τα δεδομένα των χρηστών.

Στρατηγική SEO - Ασφάλεια - Κρυπτογράφηση HTTPS

Δεν είναι περίεργο λοιπόν, που οι χρήστες είναι εξαιρετικά διστακτικοί στο να επισκεφτούν έναν ιστότοπο που δεν φαίνεται ασφαλής. Φυσικά, η Google δεν θα μπορούσε να μη λάβει σοβαρά υπ’όψιν κάτι τέτοιο. Ως αποτέλεσμα, τιμωρεί τις ιστοσελίδες που δεν έχουν εξασφαλίσει την ασφάλεια των επισκεπτών τους με χαμηλότερες κατατάξεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Backlinks

Ένα backlink είναι ένα link που υπάρχει μέσα σε κάποιο website και οδηγεί σε ένα διαφορετικό website. Όταν μία αξιόπιστη, σύμφωνα με τη Google, πηγή οδηγεί στην ιστοσελίδα σας, ενισχύει το κύρος της και έχει τρομερά αποτελέσματα στην κατάταξη σας.

Ομοίως, όταν προσθέτετε συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας που οδηγούν σε αξιόπιστες εξωτερικές πηγές, σχετικές με το περιεχόμενό σας, μπορεί να ωφελήσει τη στρατηγική SEO σας.

Στρατηγική SEO - Backlinks - Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Ένα άλλο κομμάτι που θα έπρεπε να περιλαμβάνει η στρατηγική SEO σας, είναι η προσέγγιση αξιόπιστων websites για τη δημιουργία backlinks που θα ωφελήσουν και τις δύο μεριές.

Keyword Research

Η αναζήτηση για τα σωστά keywords που θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας είναι μία χρονοβόρα διαδικασία αλλά ίσως αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα που θα φέρει επισκέπτες. Καλό θα ήταν να ελέγξετε ποια keywords χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και σε ποιους χρήστες στοχεύουν.

Υπάρχουν πολλά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να κάνετε την έρευνα σας. Ένα από τα πιο διαδεδομένα είναι το Keyword Planner της Google.

Page Loading Time

Ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας, είναι η ταχύτητα φόρτωσης της. Κανένας δεν θέλει να περιμένει πολύ ώστε να φορτώσει μία ιστοσελίδα και αυτό η Google το λαμβάνει σοβαρά υπ’όψιν.

Κατά μέσο όρο, αν μία σελίδα κάνει παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα να φορτώσει, θα κάνει κακή εντύπωση στον χρήστη.

Το περιθώριο για λάθη είναι πολύ μικρό όταν αναφερόμαστε σε χρόνους φόρτωσης. Αν δεν δώσετε την απαραίτητη σημασία, μπορεί να γίνει ο κυριότερος παράγοντας που θα αποχωρήσει κάποιος από το site σας.

Οι κυριότεροι λόγοι που μπορεί να αργεί να φορτώσει η ιστοσελίδα σας είναι:

  • Χρήση πολλών widgets
  • Pop-ups
  • Μεγάλες σε μέγεθος εικόνες
  • Ο Host που φιλοξενεί το site σας

Αναδημοσιεύσεις

Μία από τις πιο υποτιμημένες αλλά ταυτόχρονα και πιο αποδοτικές τακτικές SEO είναι η αναδημοσίευση περιεχομένου. Η αναδημοσίευση παλιού περιεχομένου, αν γίνει με το σωστό τρόπο, μπορεί να φέρει καινούριο κόσμο στην ιστοσελίδα σας.

Φυσικά δεν μπορείτε να κάνετε αναδημοσίευση όλα τα post του blog σας. Το κλειδί είναι να κάνουμε μία λίστα με όλες τις δημοσιεύσεις και να αξιοποιήσουμε τις πιο σημαντικές, βασισμένοι σε μετρήσεις όπως ποσοστά μετατροπής, backlinks που δημιουργήθηκαν, κλπ.

Content is the king

Το ποιοτικό περιεχόμενο αναφέρεται σε περιεχόμενο σχετικό και χρήσιμο για τους επισκέπτες σας. Η δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου σε τακτά χρονικά διαστήματα θα ενισχύσει την κατάταξή σας ενώ θα αυξήσει και την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Με το να μοιράζεστε χρήσιμο περιεχόμενο, παρέχετε στους χρήστες τις πληροφορίες που ζητούν, πριν καν τις ζητήσουν.

Η δημιουργία relevant και ποιοτικού περιεχομένου βοηθάει στο να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας. Είναι ο ιδανικός τρόπος για να πάρετε οργανικά views αλλά και να εξασφαλίσετε μία υψηλότερη κατάταξη στη Google.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες!

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση