Ένα μικρό βήμα για το LinkedIn, ένα μεγάλο για το ποδόσφαιρο!
Ας είμαστε ειλικρινείς! Κάθε μέρα γίνονται δεκάδες προσλήψεις μέσω των αγγελιών του LinkedIn- ίσως όχι στην Ελλάδα τόσες, αλλά γίνονται. Μία ακόμα; That’s no news! Αλλά δεν θα περίμενες ποτέ μια ποδοσφαιρική ομάδα να προσλάβει ποδοσφαιριστή μέσω LinkedIn, σωστά; Κι όμως συνέβη κι αυτό…
διάβασε περισσότερα (πάτησε στην εικόνα)
Την είδηση μπορείς να την διαβάσεις εδώ, άλλωστε δεν νομίζω να παρακολουθείς τα posts μου από ποδοσφαιρικό ενδιαφέρον! Το θέμα είναι ποια προοπτική ανοίγεται από τέτοιες κινήσεις οι οποίες, είτε γίνονται για εντυπωσιασμό είτε κατά τύχη, δεν παύουν να τραβούν την προσοχή και ίσως να ανοίγουν δρόμους.
Όπως όλοι οι εργαζόμενοι έτσι και οι αθλητές έχουν την ανάγκη προβολής της επαγγελματικής τους ιδιότητας, των…δεξιοτήτων τους και φυσικά της διαθεσιμότητάς τους, εν προκειμένω. Όλες οι αθλητικές ομάδες όπως όλες οι εταιρίες βασίζονται στο να μπορέσουν να προσελκύσουν τους καλύτερους το δυνατόν εργαζoμένους με το χαμηλότερο -το δυνατόν- κόστος. Αν το εργαλείο παλιά ήταν μόνο το scouting, ok, λογικό, άλλωστε δούλεψε! Σήμερα, όμως, όπως πολλάκις έχουμε πει όταν μιλάμε για social media,η δύναμη φεύγει από τα χέρια του middle man (traditional media όταν μιλάμε για διαφήμιση, managers όταν μιλάμε για personal branding) και μεταφέρεται στον χρήστη (επιχειρηματία όταν μιλάμε για διαφήμιση, αθλητή-καλλιτέχνη-whatever όταν μιλάμε για personal branding). Και επομένως τα νέα εργαλεία, που πριμοδοτούν το self promotion και την επικοινωνία και έχουν διεισδυτικότητα είναι αναπόφευκτο να δουλέψουν.
Τώρα θα μου πείτε, αυτά τα εργαλεία θα είναι το Facebook και το LinkedIn; Θα έλεγα ίσως, ίσως όμως και όχι αν κατορθώσουν ενδιάμεσα και αναπτυχθούν άλλα start ups που με υψηλό know how και υψηλή εξειδίκευση να μπουν σφήνα. Ένα τέτοιο είναι το athlenda, που έχει δημιουργήσει η ομάδα του γνωστού πρώην διεθνούς καλαθοσφαιριστή Λάζαρου Παπαδόπουλου, που ουσιαστικά ματσάρει τον αθλητή με την προσφορά εκεί έξω.
Το στοίχημα είναι μεγάλο. Προσωπικά, προτιμώ να σκέφτομαι πως θα τα καταφέρει ένα τέτοιο, ελληνικό start up να γίνει το LinkedIn των αθλητών παρά το ‘κανονικό’ LinkedIn να εξυπηρετήσει και αυτή την αγορά. Ωστόσο, ό,τι κι αν γίνει, να είστε σίγουροι πως η αγορά άνοιξε για τα καλά και αυτή η μεταγραφή ήταν απλά η πρώτη επίσημη πιστολιά στον αγώνα που μόλις ξεκίνησε…