Skip to main content

Το περιστατικό που θα σας διηγηθώ είναι αληθινό και έγινε πριν λίγο καιρό.

Ο πρωταγωνιστής της ιστορίας βρέθηκε σε ένα νοσοκομείο όπου έκανε εξετάσεις. Εκεί είδε το όνομα του γιατρού που τον εξέταζε στο καρτελάκι που είχε κρεμασμένο στο στήθος του.

διάβασε περισσότερα (πάτησε στην εικόνα)

Κατά τη διάρκεια της αναμονής και μέχρι να πάρει τα αποτελέσματα των εξετάσεων ο πρωταγωνιστής της ιστορίας μας έκανε κάτι που έχουμε κάνει οι περισσότεροι. Googl-αρε το όνομα του γιατρού, όχι πολύ παράδοξο δεδομένου ότι είχε απέναντί του κάποιον ο οποίος θα ασχολιόταν με το πρόβλημα υγείας του αλλά ο ίδιος δεν ήξερε ούτε που είχε σπουδάσει ούτε τίποτα για την επαγγελματική του πορεία. Ως εδώ τίποτε ιδιαίτερα παράξενο!

Βρήκε, λοιπόν, με ένα απλό γκουγκλάρισμα το προφίλ του γιατρού στο Facebook και μαζί και όλα τα προσωπικά δεδομένα του, μια και ο γιατρός τα είχε απλά όλα ανοιχτά στο Facebook!  Κάποια στιγμή όταν βγήκαν τα αποτελέσματα και πήγε να μάθει τι έχει, του ανέφερε πως τον βρήκε στο Facebook και η απόκριση του γιατρού ήταν πως όλο αυτό ήταν…creepy για τον ίδιο! Και ίσως έχει δίκιο ο γιατρός! Δεν θα σταθώ στο γεγονός ότι τα είχε όλα ανοιχτά στο κοινωνικό δίκτυο που είναι το πιο δημοφιλές παγκοσμίως, δεν θα σταθώ ούτε στο γεγονός πως όταν φέρεις ταμπελάκι με το όνομά σου είναι λογικό να έχεις λιγότερη ανωνυμία απ’ότι αυτός που δεν φορά! Και στέκομαι στο εξής…Ήταν creepy-ίσως- γιατί ο πρωταγωνιστής του είπε πως τον έψαξε! Αν δεν του το έλεγε, ξέρετε τι θα ήταν creepy;

-Η αίσθηση του γιατρού και πολλών εξ ημών και εξ υμών ότι τα δεδομένα μας στο διαδίκτυο είναι προσωπικά επειδή είναι δικά μας και όχι γιατί τα προστατεύουμε. Με άλλα λόγια είναι creepy ότι τα έχουμε όλα ανοιχτά για όλους και δεν ρυθμίζουμε σύμφωνα με τις προτιμήσεις μας τα privacy settings.

-Η άγνοια ότι κάθε μέρα υπάρχουν άνθρωποι που μας ψάχνουν για επαγγελματικούς ή προσωπικούς λόγους. Είναι προφανές ότι αυτό που κάνουμε μας το κάνουν κιόλας. Και μην μου πείτε ότι εσείς δεν ψάχνετε πρόσωπα online…

-Η έλλειψη ενός επαγγελματικού προφίλ στο LinkedIn που θα ‘απορροφήσει’ την περιέργεια του κοινού για το πρόσωπό σας και που θα δίνει όσες πληροφορίες πραγματικά σας ενδιαφέρει να γνωρίζουν οι άλλοι.

Για μένα αυτά τα 3 είναι πιο…creepy! Τι λέτε;

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis