Skip to main content

Έβλεπα σήμερα το πρωί μια πολύ ωραία καμπάνια από ένα agency του εξωτερικού και αναρωτιόμουν που πήγε το αιρετικό πνεύμα της διαφήμισης στην χώρα μας. Είναι η αλήθεια πως υπάρχουν πολλές δικαιολογίες που εξηγούν με πειστικό τρόπο και γιατί οι πελάτες αποφεύγουν να ταράξουν τα νερά και γιατί οι διαφημιστές ακολουθούν την πεπατημένη ακόμα και για τους εαυτούς τους, όμως το αποτέλεσμα μετράει!

διάβασε περισσότερα (πάτησε στην εικόνα)


Στην προσπάθειά μας να είμαστε ‘αποδεκτοί’ -με πινελιές μόνο διαφορετικότητας-μπαίνουμε, δυστυχώς, στην παγίδα της κοινοτυπίας. ΟΛΟΙ. Οι διαφορές έχουν να κάνουν με το execution και με την τελική τιμή. Μικρή διαφορά, ειδικά όταν είσαι in the business of getting the attention!


Tην τελευταία φορά που πέτυχε κάποιος στο να αναδείξει μια ιδέα, ένα πρόσωπο ή ένα event σε πανελλαδική κλίμακα μέσα από traditional και μη κανάλια, είχαμε το παράδοξο αυτός ο κάποιος να μην είναι καν διαφημιστής. Έχω δυο πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα στο μυαλό μου που τα συζητάω με τα στελέχη της αγοράς που παρακολουθούν τα online marketing σεμινάρια που συνδιοργανώνουμε με την Alpha Plan για να πάρω το feedback τους. Γιατί δεν τα μοιράζομαι και μαζί σας; Μα γιατί ακριβώς επειδή η φύση τους είναι αμφιλεγόμενη θέλει συζήτηση από κοντά για να μπορέσουμε να τα αναλύσουμε σωστά…;-)

Το θέμα δεν είναι όμως αυτό. Ο σκοπός αυτού του post είναι άλλος! Πρόσεξε… Όσο πιο πολύ διαφημιστής νιώθεις και δηλώνεις, τόσο πιο εμποτισμένος θα είσαι με την νοοτροπία που επιβραβεύει την αυτολογοκρισία. Όσο λιγότερο επαγγελματίας του κλάδου είσαι, τόσο πιο πολλές τρελές ιδέες θα παίζουν στο κεφάλι σου. Αν, λοιπόν, έχεις μια επιχείρηση και θέλεις να την προωθήσεις, αν έχεις δημιουργικότητα και ιδέες αλλά δεν τις έχεις δει ποτέ να υλοποιούνται ως τώρα, μην πετάξεις στον κάδο τις σκέψεις σου! Προσπάθησε να τις μοιραστείς μαζί με ανθρώπους το ίδιο τρελούς με σένα, που μαζί θα κάνετε εκείνη την ομάδα που θα ξεφύγει από τον μέσο όρο, από την αναπόφευκτη μετριότητα!

Με άλλα λόγια, σταμάτα να φοβάσαι. Το χειρότερο πράγμα που φοβάσαι συμβαίνει ήδη!

You are not getting the attention!

 

ΥΓ Αν θες να μην χάνεις ποτέ, αυτά τα post ακολούθησέ με στο LinkedIn

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis