Skip to main content

Καθημερινά εμφανίζονται καινούρια digital εργαλεία και πλατφόρμες με αποτέλεσμα να ξεχνάμε ένα από τα αρχικά κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας, το newsletter. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 4 δισεκατομμύρια ενεργοί λογαριασμοί email. Αυτό σημαίνει πως έχουμε μία τεράστια δεξαμενή από την οποία μπορούμε να αντλήσουμε πιθανούς πελάτες.

Στην πραγματικότητα, το newsletter είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικό στην απόκτηση νέων πελατών απ’ότι τα social media. Είναι επίσης το κανάλι που δημιουργεί το υψηλότερο ROI για τους marketers.

Πλεονεκτήματα ενός newsletter

Αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα και τα social media σας

Αν θέλετε περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, μη περιμένετε να γίνει μαγικά με οργανικό τρόπο. Πρέπει να δουλέψετε σκληρά προκειμένου να τους προσελκύσετε και ένα newsletter μπορεί να σας βοηθήσει. Θα πρέπει να τους ενθαρρύνετε να επισκεφτούν το site σας και να προβούν σε μία αγορά. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε στοχεύοντας αρχικά το σωστό κοινό και με τη χρήση ενός δυνατού cta. Επιπλέον με τη χρήση social buttons στα newsletters σας, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στα κανάλια αυτά.

Αύξηση πωλήσεων

Μόλις ο καταναλωτής διαβάσει το newsletter σας, έχετε την ευκαιρία να του παρουσιάσετε τα προϊόντα σας και να εξηγήσετε τα οφέλη τους. Οι καταναλωτές είναι περισσότερο παρορμητικοί απ’όσο νομίζετε. Παρέχοντας τους τα κατάλληλα κίνητρα (μία προσφορά ή ένα κουπόνι) είναι πολύ πιθανό να τους κερδίσετε και να προβούν σε μία αγορά.

Ανακαλύψτε τα ενδιαφέροντα των πελατών σας

Με την αποστολή περιεχομένου μέσω newsletter μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε στοιχεία όπως το περιεχόμενο που ενδιαφέρει περισσότερο τους χρήστες σας. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε στο μέλλον να δημιουργήσετε newsletters που θα είναι προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντα των πελατών σας.

Χαμηλό κόστος

Συγκριτικά με άλλα εργαλεία marketing, τα newsletters είναι αρκετά οικονομικά τόσο στην παραγωγή τους όσο και στην αποστολή τους.

Προσεγγίστε άμεσα τους πελάτες σας

Η επιστροφή ενός καταναλωτή στο site σας είναι μια δύσκολη υπόθεση. Με τα newsletters μπορείτε να τους προσεγγίσετε σε μία καθημερινή τους συνήθεια: Την ανάγνωση των email τους. Οι καλύτερες μέρες συνήθως για την αποστολή ενός newsletter είναι Τρίτη με Πέμπτη και οι καλύτερες ώρες 8-9 το πρωί και 8 το απόγευμα.

Μπορείτε να τα προγραμματίσετε

Ο χρόνος είναι χρήμα και αυτό στον κόσμο του marketing το ξέρουμε καλύτερα απ’όλους. Τα newsletters μας δίνουν τη δυνατότητα να τα ετοιμάσουμε όποτε έχουμε χρόνο και να προγραμματίσουμε την αποστολή τους την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμούμε.

 

newsletter

Mailchimp

Στην Flipside Digital Marketing χρησιμοποιούμε τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα δημιουργίας και αποστολής newsletter, το Mailchimp. Παρέχει πολύ οικονομικά πακέτα για μικρές και αναπτυσσόμενες εταιρίες ενώ μπορεί να διαχειριστεί πολύ μεγάλο όγκο emails για μεγάλες εταιρίες.

Γιατί το χρησιμοποιούμε:

User-friendly

Το περιβάλλον δημιουργίας newsletter είναι εξαιρετικά user-friendly καθώς μπορούμε να τοποθετήσουμε ό,τι στοιχείο θέλουμε στο mail μας με drag & drop διαφόρων elements. Διαθέτει και δικά του templates τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και να επεξεργαστούμε. Επιπλέον, μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε την καμπάνια μας και να την προγραμματίσουμε για αποστολή όποτε θέλουμε εμείς.

newsletter newsletter

Analytics – Metrics

Με το Μailchimp έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε την πορεία της καμπάνιας μας από το πρώτο λεπτό καθώς μας δίνει πρόσβαση σε μία σειρά από ενδιαφέρουσες μετρικές. Μπορούμε να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή πόσοι έχουν ανοίξει το email μας, πόσοι χρήστες έχουν κλικάρει στα links μας καθώς και ποια ήταν αυτά τα links, ποιες ώρες άνοιξαν το email μας οι χρήστες το πρώτο 24ωρο και τέλος πόσοι και ποιοι χρήστες έκαναν unsubscribe. Επιπλέον διαθέτει αρχείο με προηγούμενες καμπάνιες έτσι ώστε να μπορούμε να ανατρέξουμε όποτε θέλουμε σε μία παλαιότερη.

Όλα αυτά μπορούν να μας βοηθήσουν στο να κάνουμε το περιεχόμενο του newsletter μας πιο relevant προς τους subscribers μας και φυσικά να ελέγξουμε την αποτελεσματικότητα του marketing plan μας.

Οικονομικά πακέτα

Το Μailchimp προσφέρει οικονομικά πακέτα για κάθε περίπτωση. Αν η λίστα σας περιέχει λιγότερα από 2.000 emails, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε εντελώς δωρεάν. Αν πάλι έχετε μεγαλύτερη λίστα, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα από ένα πληρωμένο μηνιαίο πακέτο ή την επιλογή pay as you go σε περίπτωση που δεν στέλνετε συχνά newsletters.

Μπορείτε να δείτε ορισμένες από τις δουλειές μας εδώ.

GDPR

Ήρθε στη ζωή μας τον Μάιο του 2018 για να ταράξει τα νερά στον κόσμο του marketing. Οι συνθήκες για να αποκτήσει κάποιος τη συγκατάθεση ενός χρήστη για τη χρήση των προσωπικών του δεδομένων έγιναν πολύ πιο αυστηρές καθώς ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να αποσύρει τη συγκατάθεση του οποιαδήποτε στιγμή.

Επιπλέον η συγκατάθεση θεωρείται έγκυρη μόνο αν αποκτηθούν ξεχωριστές συγκαταθέσεις για κάθε λόγο που θέλουμε να επεξεργαστούμε τα δεδομένα του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είστε σε θέση να αποδείξετε ότι το άτομο συμφώνησε σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, για παράδειγμα, να λάβει ένα newsletter. Η επιλογή opt-out δεν είναι πλέον αρκετή.

Αν δούμε όμως τη θετική πλευρά των πραγμάτων, θα μπορούμε να χτίσουμε μία λίστα από άτομα που πραγματικά ενδιαφέρονται για εμάς.

Tips για τη δημιουργία newsletter

Subject line που θα τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή.  Γνωρίζατε ότι τις περισσότερες φορές είναι αυτό που κάνει κάποιον να ανοίξει ένα newsletter;

Αμεσότητα. Μιλήστε στους καταναλωτές σαν να τους γνωρίζετε, σαν να μην είναι η πρώτη φορά που τους μιλάτε (ακόμη και αν είναι).

Κερδίστε τους με το design του newsletter. Χρησιμοποιείστε εικόνες και άλλα interactive στοιχεία όπως videos και gifs για να τους τραβήξετε την προσοχή. Φροντίστε το μέγεθος του newsletter να είναι μικρό. Γράψτε το βασικό σας κείμενο και οδηγήστε τους με link στο site σας για να διαβάσουν περισσότερα.

Μπορείτε να βρείτε επιπλέον tips από το mailchimp εδώ καθώς και success stories εδώ.

Ιδιαίτερες ημερομηνίες για αποστολή newsletter

  • Ευχές για την καινούρια χρονιά
  • Προτάσεις για την γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου (πακέτα προσφορών, εκπτώσεις κλπ.)
  • Πασχαλινές ευχές
  • Προσφορές για την Black Friday
  • Προσφορές για Cyber Monday
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές

You’ve got mail! 😉

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση