Skip to main content

Ήρθε μήπως για να εξοντώσει τον βασιλιά των social media, a.k.a Instagram;

Υπάρχει χώρος στη ζωή μας για άλλο ένα κοινωνικό δίκτυο;

 

Η εφαρμογή είναι το πνευματικό παιδί του δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία, Ayman Hariri, γιο του πρώην πρωθυπουργού του Λιβάνου Rafik Hariri. Ο Hariri δήλωσε πως ξεκίνησε την εφαρμογή νιώθοντας απογοητευμένος από την πολιτική απορρήτου των υπόλοιπων social media που βασίζονται στις διαφημίσεις.

Το Vero είναι ένα νέο ad-free κοινωνικό δίκτυο που μας επιτρέπει να δημοσιεύσουμε σχεδόν ό,τι μας έρθει στο κεφάλι. Φωτογραφίες, τραγούδια, βιβλία, προτάσεις ταινιών, ένα ωραίο εστιατόριο. Βέβαια όλα αυτά δεν εξηγούν τον χαρακτηρισμό Instagram killer που έχει δοθεί στο Vero. Ο χαρακτηρισμός αυτός οφείλεται στο γεγονός ότι η εφαρμογή στοχεύει δημογραφικά στο κοινό του Instagram.

vero

Η μεγαλύτερη ίσως διαφορά του από τα υπόλοιπα social media είναι ότι ταξινομεί τα posts στο news feed με χρονολογική σειρά και όχι αλγοριθμικά. Μπορείτε επίσης να δείτε δημοσιεύσεις από τους φίλους σας, ταξινομημένες ανά κατηγορία.

«Το newsfeed αποτελείται από τα δικά σας posts και τα posts όσων έχετε επιλέξει να ακολουθείτε. Δεν το καθορίζουμε εμείς, δεν εισάγουμε διαφημίσεις και δεν κρατάμε τίποτα κρυφό. Βλέπετε όλα όσα έχουν μοιραστεί με εσάς, τη στιγμή που μοιράστηκαν.», λένε οι υπεύθυνοι του Vero.

Το Vero κατηγοριοποιεί τις συνδέσεις σας ανάλογα με τις σχέσεις που έχετε μαζί τους. Μπορείτε να χαρακτηρίσετε τους ανθρώπους ως φίλους, συγγενείς, γνωστούς και απλούς ακολούθους και να διαλέξετε ποιος θα βλέπει τι. Το να βρεις όμως φίλους στο Vero δεν είναι εύκολο. Όπως στο Snapchat, θα πρέπει να «ποστάρετε» το username σας σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να ξέρουν πως θα σας βρουν. Δεν είναι το ιδανικό αλλά τουλάχιστον δεν θα καταλήξετε να ακολουθείτε ανεπιθύμητα άτομα.

Το Vero δίνει μεγάλη σημασία στην πολιτική απορρήτου! Συλλέγει μόνο τα απαραίτητα στοιχεία όπως όνοματεπώνυμο, mail και τηλέφωνο, στοιχεία που δεν δίνει σε διαφημιζόμενους και third parties.

vero

Γιατί 3 χρόνια μετά;

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε η εφαρμογή το 2015, κατάφερε με το ζόρι να φτάσει στο νούμερο 45 στην κατηγορία social apps στο App Store και ύστερα από λίγες μέρες έπεσε κατακόρυφα στην κατάταξη. Αυτό άλλαξε τις τελευταίες μέρες, όπου από το νούμερο 566 στο App Store έφτασε στο νούμερο 1.

Ο λόγος που συνέβη αυτό δεν είναι ξεκάθαρος, αλλά πολλοί πιστεύουν ότι οφείλεται στην αλλαγή του αλγορίθμου του Instagram. Οι Instagrammers έχουν δείξει την δυσαρέσκειά τους  για αυτή την αλλαγή, μία δυσαρέσκεια η οποία γίνεται εντονότερη όσο περνάει ο καιρός.

Όλο και περισσότεροι χρήστες του Vero προωθούν τον λογαριασμό τους μέσω του Instagram account τους. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα από 500.000 posts που χρησιμοποιούν το hashtag #Vero.

vero

Πως βγάζει κέρδος;

Η σύντομη απάντηση είναι πως δεν βγάζει, τουλάχιστον όχι ακόμη! Από τη στιγμή που είναι ένα ad-free κοινωνικό δίκτυο, το Vero θα πρέπει να βασιστεί σε μία ετήσια συνδρομή που θα χρεώνει τους χρήστες του. Προς το παρόν η εταιρία δεν ξεκίνησε ακόμη το πρόγραμμα των συνδρομών και δίνει τη δυνατότητα στους πρώτους 1 εκ. χρήστες να εγγραφούν δωρεάν

Το μόνο που μένει να δούμε τώρα είναι πόσο θα καταφέρει να διατηρήσει το Vero τη φήμη του και πως θα αντιμετωπίσει το Instagram αυτή τη νέα απειλή.

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση