Skip to main content

Το ότι η Ελλάδα δεν είναι εργασιακός παράδεισος, δεν περιμένατε να το διαβάσετε από μας. Το ότι πολλοί συμπολίτες μας επιλέγουν να αλλάξουν επάγγελμα και όχι μόνο χώρο εργασίας είναι επίσης σχετικά γνωστό. Αυτό το οποίο συνήθως δεν γνωρίζουν όσοι κάνουν αυτό το μεγάλο βήμα είναι πως δεν είναι μόνοι τους…ίσα ίσα, είναι πολλοί σαν αυτούς που δεν δίστασαν να μπουν σε έναν νέο κλάδο και να αναζητήσουν την τύχη τους. Πόσο δύσκολο είναι άραγε αυτό στην εποχή της ψηφιακής κοινωνικής δικτύωσης;

Όπως πάντα το LinkedIn μας παρέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που φανερώνουν τάσεις στην αγορά εργασίας, κι έστω κι αν δεν είναι άμεσα συναφή με την ελληνική πραγματικότητα, δεν παουν να είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα μια και αποκαλύπτουν υπαρκτές τάσεις. Δείτε το παρακάτω διάγραμμα…

top-10-industries-hiring-outside-their-industry

Οι κλάδοι που βλέπετε πιο πάνω, λοιπόν είναι οι κλάδοι που καλοδέχτηκαν περισσότερο απ’ όλους στελέχη από άλλους κλάδους. Είναι κλάδοι που είτε είναι υπό ανάπτυξη (internet, online media) είτε αναζητούν το ταλέντο και τα skills ανεξαρτήτως τυπικών προσόντων (management consulting, investment banking).

Οι αλλαγές περιβάλλοντος είναι στο DNA του εργασιακού κόσμου όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα. Αν θέλετε αυτό έχει ισχύ όχι μόνο από την πλευρά των επιχειρήσεων που θέλουν αυτή την κινητικότητα αλλά και από την πλευρά των εργαζομένων που δεν θέλουν και οι ίδιοι να περάσουν μια ζωή μέσα σε μια εταιρία κάνοντας μια συγκεκριμένη δουλειά  (προσέξτε μιλάμε για στελέχη).

Περισσότερα στοιχεία για το switching industries, εδώ

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis