Skip to main content

Quora Marketing! Υπερβολή; Κάθε άλλο! Το Quora είναι η ιστοσελίδα που θα απαντήσει όλες σου τις ερωτήσεις και, γιατί όχι, εκείνες των πελατών σου!

Πρόκειται για μια απλή ιστοσελίδα ερωταπαντήσεων. Οποιαδήποτε κι αν είναι η ερώτηση σου, την πληκτρολογείς στο κουτί αναζήτησης και, αν δεν υπάρχει ήδη μια απάντηση, οι χρήστες θα μπουν στη σειρά για να την απαντήσουν.

quora marketing

πως βοηθά το quora

 

Η πληροφορία είναι οργανωμένη περισσότερο όπως στη Wikipedia και όχι όπως στο Google -οι απαντήσεις εμφανίζονται με προτεραιότητα το πόσο χρήσιμες είναι- και το site ανιχνεύει τους καλύτερους συντάκτες.

Με μια γρήγορη ματιά δεν είναι το πρώτο εργαλείο που θα χρησιμοποιούσες για την προώθηση της εταιρίας σου. Αυτή η εκτίμηση παρ’ όλα αυτά είναι βεβιασμένη και παρεξηγημένη! Να λοιπόν 7 σημαντικοί λόγοι για να υιοθετήσεις το Quora στη στρατηγική και το marketing της εταιρίας σου!

Οι πελάτες μπορούν να σε βρουν και να μάθουν για σένα!

Ο πρώτος, ο αυτονόητος αλλά και σημαντικότερος. Το μεγαλύτερο προτέρημα του Quora είναι ότι αποτελεί μια μεγάλη κοινότητα που βασίζεται στην εμπιστοσύνη και τα μέλη της βασίζονται ο ένας στην πληροφορία του άλλου. Τη στιγμή που παρέχεις χρήσιμες απαντήσεις στους χρήστες, αυτόματα αυξάνεις την αξιοπιστία του brand σου. To Quora σου επιτρέπει να κάνεις engage με το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και να εδραιωθεί το brand στον τομέα του.

Ωστόσο! Μην ξεχνάς πως είναι σημαντικό να μην γίνεις υπερφίαλος και αρχίσεις να υπόσχεσαι περισσότερα από αυτά που διαθέτεις. Η κοινότητα του Quora δεν εμπιστεύεται τους χρήστες που κάνουν self promotion.. οπότε ακολούθησε την τακτική less is more… και κάνε focus στις απαντήσεις που παρέχεις. Έτσι σταδιακά θα χτίσεις την αξιοπιστία του brand σου και θα κερδίσεις οργανικές επισκέψεις στη σελίδα σου! Για να κερδίσεις επισκέψεις στη σελίδα σου βέβαια υπάρχουν κι άλλοι τρόποι

Μπορεί να βελτιώσει την κατάταξη του brand στα αποτελέσματα αναζήτησης

Τo Google αγαπάει τα post του Quora και συνήθως τα περιλαμβάνει στις ιστοσελίδες με τα υψηλότερα rankings! Αυτό κάνει το Quora  ένα δυνατό εργαλείο SEO που θα οδηγήσει σε οργανική κίνηση στην ιστοσελίδα σου. Με τη χρήση στρατηγικών keywords θα μπορούσες ακόμα και να αυξήσεις τις πιθανότητες να εμφανίζεται η σελίδα σου στα top αποτελέσματα!

Μην ξεχνάς ποτέ όμως το content σου να είναι σχετικό, και όχι μόνο να χρησιμοποιείς keywords..

Είσαι το πρότυπο μου!

Το Quora μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις σημαντικούς influencers. Ένα από τα μεγαλύτερα marketing trends είναι το “influencer marketing”. Βρες τους δικούς σου στο Quora και κάνε engage με αυτούς απαντώντας τις ερωτήσεις τους ή αφήνοντας σχόλια. Θα μπορούσες ακόμα και να επικοινωνήσεις μαζί τους, ρωτώντας τους αν θέλουν να προμοτάρουν το brand σου.

Μιλώντας για marketing…

Μπορεί να βοηθήσει στο marketing του περιεχομένου της ιστοσελίδας σου. Αντί να απαντάς στις ερωτήσεις κάτι τέτοιο: “Eπισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για πληροφορίες σχετικά με αυτό”, συστήσου σταδιακά στο απευθυνόμενο κοινό σου μέσα από αυτές.  Οι απαντήσεις σου πρέπει να δημιουργήσουν ενδιαφέρον και περιέργεια στους χρήστες, που θα τους οδηγήσει στο να επισκεφθούν τη σελίδα σου. Δώσε τις πληροφορίες κλειδιά και μετά οδήγησε το χρήστη για περισσότερα στο blog σου.

Tip: Μπορείς να ζητήσεις tips από τους χρήστες πάνω στο θέμα, με αποτέλεσμα να τους κάνεις να αισθανθούν πως συμβάλλουν ενεργά στα post σου, έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να το κάνουν share και αυτοί

Σε ποιον απευθύνομαι;

Μαθαίνεις το target group σου. Ξέχνα τις περίπλοκες, ακριβές και χρονοβόρες έρευνες! Μέσω του Quora το κοινό σου λέει κατευθείαν τις ανάγκες του.

Ψάχνοντας ιδέες…

Εξαιρετικό εργαλείο για να βρίσκεις ιδέες! Παρατηρώντας τις συχνότερες ερωτήσεις των χρηστών, χρησιμοποίησε την πληροφορία που συλλέγεις για blog posts και υπηρεσίες του brand σου.

Tip: μπορείς να λινκάρεις το blog post που έχεις γράψει με την απάντηση στην αντίστοιχη ερώτηση στο Quora, να μια καλή ιδέα marketing! 😉

Κέρδισε τη θέση που σου αξίζει!

Το Quora Marketing είναι ένας τρόπος να εδραιωθεί το όνομα του brand σου (thought leadership). Παρέχοντας στοχευμένες, ουσιώδεις και χρήσιμες απαντήσεις στους καταναλωτές σου, δείχνεις τις εκτεταμένες γνώσεις που κατέχεις πάνω στο αντικείμενο.

Ξεκάθαρα, δεν μπορείς να αγνοήσεις το Quora αν θες να χτίσεις μια καλή digital παρουσία για το brand σου! Ξεκίνα τις απαντήσεις λοιπόν…

Σοφία Άντζελ

Συντάκτης Σοφία Άντζελ

Γραφίστρια @ Flipside Digital Marketing / Mηχανικός Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων / Τομείς Ενδιαφέροντος: Αειφορία, Σχεδίαση Υπηρεσιών, Digital Art, Φωτογραφία

Περισσότερα άρθρα του Σοφία Άντζελ

Αφήστε μια Απάντηση