Skip to main content

Γνωρίζατε ότι το 80% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον ένα brand στο Instagram; Είτε πρόκειται για γνωστή μάρκα ρούχων, είτε για ένα ice cream truck σε κάποιο απόμερο νησί του Ειρηνικού, όλα τα brands μπορούν να βρουν το κοινό τους! Χιλιάδες επιχειρήσεις έχουν θεμελιώσει τις προσδοκίες της οικονομικής τους ανάπτυξης στο Instagram, γνωρίζοντας ότι η απουσία τους εκεί, μπορεί να τους καταδικάσει στη λήθη. Τα νούμερα από μόνα τους υπογραμμίζουν τη σπουδαιότητα του Instagram (και ακόμα πιο συγκεκριμένα των Instagram stories)… 500 εκατομμύρια χρήστες την ημέρα και 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις.

Instagram Stories για Brands

Πώς, όμως, μπορούμε να διαφοροποιηθούμε από τα αναρίθμητα accounts που προωθούν παρόμοια προϊόντα ή τις υπηρεσίες με εμάς; Μα φυσικά με τη σωστή αξιοποίηση των Instagram Stories! Oι φρενήρεις καθημερινοί ρυθμοί μειώνουν τον online χρόνο των χρηστών. Έτσι πολλοί προτιμούν να παρακολουθούν τα Brand Stories. Βαθμιαία, ολοένα και περισσότερα brands κάνουν story telling μέσω των stories, κάτι που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ πελάτη- brand. Άλλωστε, οι viewers θέλουν να νιώθουν ότι μπορούν να ταυτιστούν με το περιεχόμενο των brands που ακολουθούν.

Τα βήματα:

  • Το “Employee takeoverΈνας υπάλληλος της επιχείρησής σας μπορεί να αναλαμβάνει κάποιες φορές τα stories. Θα εξιστορεί την καθημερινότητά του στη δουλειά, θα κάνει ξενάγηση στον εργασιακό χώρο, δημιουργώντας στον χρήστη που τον παρακολουθεί ένα αίσθημα οικειότητας. Έτσι αυξάνεται το engagement. Με αυτόν τον τρόπο, το brand καταφέρνει να απεκδυθεί τον «σοβαρό» του ρόλο και να δημιουργεί μια βαθύτερη σχέση με τον viewer.
  • Η χρήση των Instagram Stories Questions. Οι viewers των accounts των brands θέτουν ερωτήσεις κι εσείς τις απαντάτε, αποδεικνύοντας ότι τους αποδίδετε μεγάλη σημασία μέσω της αλληλεπίδρασης που θα πυροδοτήσει μια συζήτηση.
  • Προβολή της διαδικασίας παραγωγής. Μια ματιά στο πως φτιάχνονται τα προϊόντα που προωθείτε, όχι μόνο ικανοποιεί την έμφυτη περιέργεια, αλλά δίνει στον viewer την ευκαιρία να μάθει από πως κατασκευάζεται αυτό που ενδεχομένως αγοράσει από εσάς!
  • Κάντε διαγωνισμούς! Οι διαγωνισμοί, στο μέτρο του δυνατού, είναι πάντα αποτελεσματικοί. Καλέστε τους followers σας να κάνουν κι εκείνοι ένα story, όπου θα κάνουν tag το username σας και συγκεντρώστε τα usernames των συμμετεχόντων, ώστε να μπορέσετε να κάνετε την κλήρωση. Make it fun for them! Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι είναι όμορφο να μπορείς ενίοτε να δωρίζεις προϊόντα/υπηρεσίες μέσω διαγωνισμών. Έτσι αυξάνονται οι followers, το engagement και επιδρά θετικά για εσάς το word of mouth! Win-win situation!

Εξέλιξη στο storytelling

Με αυτά τα απλά –πλην σπουδαία- βήματα, μπορούμε να αξιοποιήσουμε δημιουργικά το storytelling αυξάνοντας σημαντικά το engagement. Ταυτόχρονα, διαφοροποιούμαστε σημαντικά από τους υπολοίπους. Είναι σημαντικό να εξελισσόμαστε κι εμείς στον ταχέως εξελισσόμενο digital χώρο και να θυμόμαστε ότι πρέπει να ενημερωνόμαστε για όλα τα νέα trends που εκτοπίζουν τα προηγούμενα. Άλλωστε, το ιδανικό του σήμερα μπορεί να είναι το ανεπαρκές του αύριο.

 

Stay tuned για τα επόμενα άρθρα μας!

Natalia Kalaitzi Linardaki

Συντάκτης Natalia Kalaitzi Linardaki

Account Manager at Flipside Digital Marketing / Not a big fan of self-descriptive words.

Περισσότερα άρθρα του Natalia Kalaitzi Linardaki

Αφήστε μια Απάντηση