Brands & Users: Μήπως οι κλεφτές ματιές μας φέρνουν πιο κοντά;

Γνωρίζατε ότι το 80% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον ένα brand στο Instagram; Είτε πρόκειται για γνωστή μάρκα ρούχων, είτε για ένα ice cream truck σε κάποιο απόμερο νησί του Ειρηνικού, όλα τα brands μπορούν να βρουν το κοινό τους! Πιο συγκεκριμένα, χιλιάδες επιχειρήσεις έχουν θεμελιώσει τις προσδοκίες της οικονομικής τους ανάπτυξης στο Instagram, γνωρίζοντας ότι η απουσία τους εκεί, μπορεί να τους καταδικάσει στη λήθη. Τα νούμερα από μόνα τους υπογραμμίζουν τη σπουδαιότητα του Instagram: 500 εκατομμύρια χρήστες την ημέρα και 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις.

Πώς, όμως, μπορούμε να διαφοροποιηθούμε από τα αναρίθμητα accounts που προωθούν παρόμοια προϊόντα ή τις υπηρεσίες με εμάς; Μα φυσικά με τη σωστή αξιοποίηση των Instagram Stories! Oι φρενήρεις καθημερινοί ρυθμοί μειώνουν τον online χρόνο των χρηστών και έτσι πολλοί προτιμούν να παρακολουθούν τα Stories. Βαθμιαία, ολοένα και περισσότερα brands κάνουν story telling μέσω των stories, κάτι που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ πελάτη- brand. Άλλωστε, οι viewers θέλουν να νιώθουν ότι μπορούν να ταυτιστούν με το περιεχόμενο των brands που ακολουθούν. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με απλά βήματα:

  • Το “Employee takeover. Εδώ, ένας υπάλληλος της επιχείρησής σας μπορεί να αναλαμβάνει κάποιες φορές τα stories, όπου θα εξιστορεί την καθημερινότητά του στη δουλειά, θα κάνει ξενάγηση στον εργασιακό χώρο, δημιουργώντας στον χρήστη που τον παρακολουθεί ένα αίσθημα οικειότητας, το οποίο αυξάνει το engagement. Με αυτόν τον τρόπο, το brand καταφέρνει να απεκδυθεί τον «σοβαρό» του ρόλο και να δημιουργεί μια βαθύτερη σχέση με τον viewer.
  • Η χρήση του Instagram Story Questions. Οι viewers θέτουν ερωτήσεις κι εσείς τις απαντάτε, αποδεικνύοντας ότι τους αποδίδετε μεγάλη σημασία μέσω της αλληλεπίδρασης που θα πυροδοτήσει μια συζήτηση.
  • Προβολή της διαδικασίας παραγωγής. Μια ματιά στο πως φτιάχνονται τα προϊόντα που προωθείτε, όχι μόνο ικανοποιεί την έμφυτη περιέργεια, αλλά δίνει στον viewer την ευκαιρία να μάθει από πως κατασκευάζεται αυτό που ενδεχομένως αγοράσει από εσάς!
  • Κάντε διαγωνισμούς! Οι διαγωνισμοί, στο μέτρο του δυνατού, είναι πάντα αποτελεσματικοί. Καλέστε τους followers σας να κάνουν κι εκείνοι ένα story, όπου θα κάνουν tag το username σας και συγκεντρώστε τα usernames των συμμετεχόντων, ώστε να μπορέσετε να κάνετε την κλήρωση. Make it fun for them! Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι είναι όμορφο να μπορείς ενίοτε να δωρίζεις προϊόντα/υπηρεσίες μέσω διαγωνισμών, διότι αυξάνονται οι followers, το engagement και επιδρά θετικά για εσάς το word of mouth! Win-win situation!

Με αυτά τα απλά –πλην σπουδαία- βήματα, μπορούμε να αξιοποιήσουμε δημιουργικά το storytelling αυξάνοντας σημαντικά το engagement, ενώ ταυτόχρονα διαφοροποιούμαστε σημαντικά από τους υπολοίπους. Είναι σημαντικό να εξελισσόμαστε κι εμείς στον ταχέως εξελισσόμενο digital χώρο και να θυμόμαστε ότι πρέπει να ενημερωνόμαστε για όλα τα νέα, ιδανικά trends που εκτοπίζουν τα προηγούμενα. Άλλωστε, το ιδανικό του σήμερα μπορεί να είναι το ανεπαρκές του αύριο.

 

Stay tuned για τα επόμενα άρθρα μας!

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση