Christmas social media tips! It’s the most wonderful time of the year!
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν επικίνδυνα και όλοι τρέχουμε να στολίσουμε τα σπίτια και τα καταστήματα μας. Στολίδια, φωτάκια και γιρλάντες παντού. Εκτός όμως από τους προσωπικούς σας χώρους, υπάρχει και κάτι άλλο που πρέπει να μπει σε χριστουγεννιάτικο κλίμα. Φυσικά μιλάμε για τα accounts της επιχείρησης σας στα social media, που θέλουν κάποια Christmas Tips για να βελτιστοποιηθούν, δεν νομίζετε;
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά
Στολίστε τη σελίδα σας στο Facebook
Αλλάξτε τις profile και cover photos με κάποιες πιο γιορτινές. Η αλλαγή δεν χρειάζεται να είναι πολύ μεγάλη. Έστω και ένα μικρό χριστουγεννιάτικο στοιχείο είναι αρκετό. Επιπλέον, μπορείτε να αλλάξετε προσωρινά το ύφος των αναρτήσεων σας τόσο στο Facebook αλλά και σε Instagram. Ένα makeover κατά την περίοδο των εορτών είναι πάντα μια καλή ιδέα για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Είναι επίσης μια πολύ εύκολη στρατηγική για να υπενθυμίσετε στους online αγοραστές σας ότι είστε έτοιμοι για την εορταστική περίοδο.

facebook tips

instagram tips
Στολίστε και το e-shop σας | Have a merry website!
Εκτός από τις ανταγωνιστικές τιμές, όλα είναι και θέμα εικόνας. Εάν προωθείτε ειδικές προσφορές, ιδέες δώρων και whishlists στα social media, τότε καλό θα ήταν όταν οι πιθανοί πελάτες πατήσουν το link για να μπουν στο site σας, να οδηγηθούν σε μία εορταστική landing page.
Key point: Αντιστοιχία ύφους και εταιρικής ταυτότητας σε website και social media
Ειδικές προσφορές
Δημιουργώντας ειδικές προσφορές στα προϊόντα σας, τις οποίες θα προμοτάρετε μέσα από τα social media, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δημιουργήσετε buzz και πωλήσεις, σε όλες τις χρονικές περιόδους, πόσο μάλλον τα Χριστούγεννα, που όλος ο κόσμος τρέχει να αγοράσει δώρα!
Η καταλληλότερη ώρα για ένα Giveaway είναι τώρα
Θέλετε να κάνετε ένα δώρο στους fans σας και δεν ξέρετε πότε; Τώρα είναι η ευκαιρία. Christmas Time is Gifts Time! Επιλέξτε να δώσετε ένα δώρο, μέσα από έναν διαγωνισμό που θα έχει θέμα τα Χριστούγεννα και δείτε τα likes της σελίδας σας και τις επισκέψεις στο e-shop σας, να απογειώνονται.
Free Shipping την περίοδο των εορτών
Ψάχνετε να βρείτε ένα παραπάνω κίνητρο που θα κάνει τους καταναλωτές να αγοράσουν από εσάς; Το βρήκατε! Δώστε τους την ευκαιρία να κάνουν τις αγορές τους, με δωρεάν μεταφορικά για την περίοδο των εορτών. Ίσως χρειαστεί να προσαρμόσετε τις τιμές σας για να απορροφηθεί το κόστος των ταχυδρομικών τελών. Όμως όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές, μία μικρή ανατίμηση δεν γίνεται αντιληπτή όταν κάποιος βλέπει τις λέξεις “ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ”.
Ειδικό περιεχόμενο
Αν μία περίοδος είναι κατάλληλη για να χρησιμοποιήσετε το συναίσθημα στις αναρτήσεις σας, τότε τα Χριστούγεννα είναι αυτή. Ας σκεφτούμε για λίγο τις περιγραφές των προϊόντων σας. Αντί να γράφετε τις λεπτομέρειες ενός προϊόντος, πείτε μια ιστορία. Χρησιμοποιήστε το χώρο για να δημιουργήσετε στους καταναλωτές την επιθυμία για το προϊόν. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το συναίσθημα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, μοιράζοντας κάποια behind the scenes σκηνικά αλλά και το πώς περνάει η επιχείρηση σας και οι εργαζόμενοι της, την περίοδο των εορτών.
Δημιουργήστε τα δικά σας wishlists – gift guides
Όλοι το ξέρουμε από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο αλλά και βαρετό είναι να διαλέγεις δώρα τα Χριστούγεννα για όλη την οικογένεια και τους φίλους μας. Εδώ είναι λοιπόν που πρέπει να έρθει η δική σας επιχείρηση και να δώσει λύση σε αυτό το πρόβλημα, δημιουργώντας χριστουγεννιάτικα gift guides. Πολύ σημαντικό είναι να χωρίσετε τα gift guides σας σε κατηγορίες όπως π.χ. «Για εκείνον», «Για εκείνη», «Μοναδικά δώρα για μπαμπάδες», « Δώρα για συναδέλφους». Με λίγα λόγια, κάντε τη ζωή των υποψήφιων πελατών σας, πιο εύκολη.
Δώστε χρήματα στη διαφήμιση
Όπως και σε πολλά άλλα πράγματα, έτσι και στη διαφήμιση στα social media, ισχύει το «ό,τι δώσεις, αυτό θα πάρεις». Μην είστε Σκρούτζ! Μη φοβηθείτε να ξεφύγετε λίγο από το μηνιαίο budget. Είναι μία περίοδος που ο κόσμος αναζητά πολύ ενεργά για προϊόντα και δεν έχετε περιθώρια να μείνετε εκτός ανταγωνισμού. Αν κάνετε διαφημίσεις στο Adwords, χρησιμοποιήστε όσο μπορείτε εποχικές λέξεις κλειδιά. Επίσης μη ξεχάσετε να κάνετε retarget τα άτομα που έχουν επισκεφθεί στο παρελθόν το e-shop σας καθώς είναι πιο πιθανό να προβούν σε μία αγορά από άλλους που μπαίνουν για πρώτη φορά.