του Στέφανου Σκλαβενίτη, head of digital της Flipside
Με αφορμή τη νέα χρονιά πολλοί εκεί έξω αποφάσισαν να αλλάξουν συνήθειες, να γίνουν καλύτεροι, να καταφέρουν περισσότερα. Αν ένας από τους νέους στόχους σου, είναι να γίνεις πιο αποτελεσματικός στη διαφήμισή σου, να προσελκύσεις περισσότερους πελάτες και να μεγιστοποιήσεις τα έσοδά σου (ή να σταματήσεις την οικονομική ‘αιμορραγία’ σε καμπάνιες χωρίς αποτέλεσμα), υπάρχει ένας απλός τρόπος για να το πετύχεις.
Κάνε (ή ζήτα από τον εξειδικευμένο συνεργάτη σου) να κάνει remarketing!
Είτε κάνεις καμπάνιες στο Facebook και το Instagram είτε κάνεις καμπάνιες στην Google, εν έτει 2017 απλά δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μην γνωρίζεις τόσο βασικές λέξεις κλειδιά όπως το remarketing!
Τι είναι το Remarketing (ή Retargeting) στα Facebook Ads
Καταρχάς, δεν είναι πυρηνική φυσική! Αν δεν γνωρίζεις τι είναι το remarketing, πολύ συνοπτικά θα σου πω πως πρόκειται για την προβολή της διαφήμισής σου σε εκείνους οι οποίοι έχουν επισκεφτεί το website σου. Οι δυνατότητες όμως είναι πολλαπλές…
Αφήνω στην άκρη τα Google AdWords που οι περισσότεροι αναθέτουν σε κάποιον εξειδικευμένο συνεργάτη και δεν τα ‘πιάνουν’ (και καλά κάνουν!) και πηγαίνω στα Facebook Ads (που πολλοί από σας ίσως νιώθετε qualified enough για να τα τρέξετε μόνοι σας, ενώ -η ταπεινή μου γνώμη- είναι πως κι εδώ η επαγγελματική υποστήριξη είναι απαραίτητη)!
Το αγαπημένο μας Facebook έχει ένα μικρό κομμάτι κώδικα διαθέσιμο για όλους μας το οποίο μπορούμε να πάρουμε μέσα από τον διαφημιστικό λογαριασμό μας και να το βάλουμε μέσα στο website μας (μόνοι ή με την βοήθεια του προγραμματιστή). Αυτό το snippet λέγεται Facebook Pixel.
Από την στιγμή που επιβεβαιώσεις ότι έχει ενσωματωθεί σωστά στο website σου, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσεις τα δικά σου audiences.
Να δημιουργήσεις πχ
-ένα κοινό από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου
-ένα κοινό από τους επισκέπτες συγκεκριμένων υποσελίδων της ιστοσελίδας σου
-ένα κοινό από τους επισκέπτες συγκεκριμένων υποσελίδων της ιστοσελίδας σου αλλά όχι από άλλες
-ένα κοινό από παλιούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σου οι οποίοι όμως έχουν κάποιο διάστημα να την επισκεφτουν.
Οι δυνατόητες που έχει κανείς με αυτούς τους συνδυασμούς είναι απίστευτες, ειδικά αν ασχολείσαι με το e-commerce! Φυσικά, αφορά και όλους τους υπόλοιπους marketers που θέλουν να προωθήσουν μια σελίδα, ένα brand, μια εταιρία.
Λοιπόν, τι λέτε; Θα κάνουμε το 2017 καλύτερο από το 2016;