Skip to main content

του Γιάννη Βαφειάδη, business partner στην Flipside-Digital Media

Το Facebook διαρκώς αναζητά τρόπους να γίνει το ένα και μοναδικό μέρος στο οποίο θα περνάμε την ψηφιακή μας ζωή.

Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας θέλει να μετατρέψει το News Feed μας σε βιτρίνα καταστήματος!

facebook shop section

Γι’ αυτό το λόγο έδωσε την δυνατότητα σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με εμπόριο, να προσθέσουν στη σελίδα τους ένα Shop section προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να αγοράζουν κατευθείαν τα προϊόντα που θέλουν χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν το site ή την εφαρμογή του Facebook. Έτσι οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες τους πιο εύκολα και να τους προσελκύσουν ακριβώς τη στιγμή που θα ψάχνουν ενεργά ένα προϊόν.

Ένας ακόμη λόγος που το Facebook αποφάσισε να προβεί σε αυτή την ενέργεια είναι ότι οι ήδη υπάρχουσες εφαρμογές καταστημάτων δεν ήταν ιδιαίτερα φιλικές προς τις κινητές συσκευές στις οποίες βρίσκονται οι περισσότεροι χρήστες του κοινωνικού δικτύου.

facebook shop section

Ο κυριότερος λόγος όμως είναι η αύξηση της παραμονής των χρηστών στο site και στην εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου. Όσο περισσότερο παραμένει ένας χρήστης στο Facebook, τόσο πιο εύκολο είναι να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου στο μέλλον να του προβάλλονται πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Τα καλά νέα είναι ότι το Shop section δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο σε μεγάλες επιχειρήσεις αλλά και σε μικρές. Τα κακά νέα είναι ότι εμφανίζεται τυχαία στις σελίδες χωρίς να υπάρχει κάποιο κριτήριο.

facebook shop section

Τι περιλαμβάνει το νέο χαρακτηριστικό του Facebook;

  • Ανέβασμα συγκεκριμένων προϊόντων που θέλει να προωθήσει μια επιχείρηση καθώς και φωτογραφίες αυτών των προϊόντων
  • Δημιουργία ενός καταλόγου προϊόντων ο οποίος μας δίνει τη δυνατότητα να χωρίσουμε τα προϊόντα σε 10 διαφορετικές συλλογές
  • Πώληση προϊόντων κατευθείαν μέσα από τη σελίδα της επιχείρησης στο Facebook, χωρίς να χρειαστεί ο καταναλωτής να αποχωρήσει από το Facebook
  • Διαχείριση παραγγελιών
  • Διατήρηση στατιστικών. Πόσες προβολές, κλικ και αγορές έγιναν σε ένα προϊόν καθώς και το κέρδος που έφερε στην επιχείρηση
  • Δημιουργία διαφήμισης για την προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος

Το Facebook θα προσθέσει ακόμη ένα section το οποίο θα λειτουργεί παρόμοια με αυτό του Shop αλλά θα περιλαμβάνει τις υπηρεσίες που παρέχει μία επιχείρηση. Το section αυτό θα είναι το Services.

facebook shop section

 

Η συγκεκριμένη κίνηση του Facebook θα δώσει τη δυνατότητα τόσο σε μεγάλες όσο και σε μικρές επιχειρήσεις που μπορεί να μην έχουν καν ηλεκτρονικό κατάστημα, να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε ένα κοινό που αγγίζει περίπου το 1 δισεκατομμύριο.

Εσείς θα κάνατε αγορές μέσω του Facebook ή είστε από αυτούς που δεν θα έδιναν τον αριθμό της πιστωτικής τους κάρτας σε ένα κοινωνικό δίκτυο;