Καλά τα νέα για τους publishers του Instagram. Και πώς να μην είναι με τέτοια features που θα λύσουν τα χέρια πολλών;
Το νέο feature του Instagram
Σύμφωνα με το νέο feature του Facebook, πλέον οι διαφημιστές μπορούν να κάνουν διαφήμιση σε υπάρχοντα Instagram posts μέσω του Power Editor και του Ads Manager.
Από τη στιγμή που δόθηκε η δυνατότητα στους διαφημιστές να κάνουν διαφημίσεις στο Instagram, το ερώτημα που προβλημάτιζε όλο τον κόσμο ήταν, πότε θα μπορέσουμε να κάνουμε διαφήμιση σε ήδη υπάρχοντα Instagram posts μέσω του Ads Manager και του Power Editor!
Η στιγμή που όλοι περιμέναμε έφτασε!
Το νέο feature άρχισε να γίνεται αντιληπτό σε όλο και περισσότερους διαφημιστές ανά τον κόσμο και είναι διαθέσιμο για διαφημίσεις Brand Awareness, Post Engagement, Reach και Video. Για να προλάβουμε όμως τον ενθουσιασμό σας, το Facebook μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μόνο Single Video και Single Photo Feed posts προς το παρόν. Αυτό σημαίνει ότι carousel, stories, branded content και shopping posts, δεν υποστηρίζονται.
Κάπου εδώ να θυμίσουμε ότι η δυνατότητα αυτή πιο πριν ήταν εφικτή μόνο μέσω του κουμπιού Promote της εφαρμογής του Instagram.
Μόλις η διαφήμιση τρέξει, όλα τα post engagements (likes, comments) θα προστεθούν στο αρχικό οργανικό post. O Ads Manager και ο Power Editor θα δείχνουν μόνο τα πληρωμένα αποτελέσματα. Τα In-App Insights του Instagram θα δείχνουν και τα οργανικά και τα πληρωμένα αποτελέσματα. (Τα In –App Insights είναι διαθέσιμα μόνο σε business profiles).
Αν δεν σας έχει εμφανιστεί ακόμη το feature, κάντε λίγη υπομονή μέχρι τα μέσα του Ιούνη!
Στα πλαίσια του business-friendly που αναφέραμε πιο πάνω, εντάσσεται και το παρακάτω νέο feature του Instagram. Action Buttons με τα οποία οι followers της επιχείρησης μας θα μπορούν να κάνουν διάφορες ενέργειες χωρίς να χρειαστεί να εγκαταλείψουν την εφαρμογή του Instagram. Μία πολύ έξυπνη κίνηση από το Facebook προκειμένου να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής των χρηστών στην εφαρμογή και να μπορέσει να συλλέξει περισσότερα δεδομένα σχετικά με τις ενέργειες που πραγματοποιούν.
Οι διαθέσιμες επιλογές θα είναι οι παρακάτω:
➡ Buy/Get tickets, για αγορά εισιτηρίων
➡ Start Order, για παραγγελία φαγητού
➡ Book, για κλείσιμο ραντεβού
➡ Reserve, για κρατήσεις σε εστιατόρια
Προς το παρόν τα Action Buttons είναι διαθέσιμα μόνο για μερικούς από τους partners όπως Acuity, Atom Tickets, Booksy, ChowNow, Eatstreet, Eventbrite, Fandango, GrubHub, MyTime, OpenTable, Reserve, Restorando, Resy, SevenRooms, StyleSeat, Tock και Yelp Reservations.
Εσείς πώς βλέπετε αυτές τις αλλαγές; 🤔 Χρειάζεστε βοήθεια; 😉
ΥΓ Εδώ μπορείτε να τα βλέπετε όλα τα νέα από την πηγή!