Χθες το Instagram έκανε 2 μεγάλες ανακοινώσεις.

Η πρώτη αφορούσε τον αριθμό των συνδρομητών του. Από το 2010 έως και σήμερα το Instagram κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο συνδρομητές!

Η δεύτερη αφορά το πιο συναρπαστικό, σύμφωνα με το Instagram, feature του μέχρι τώρα. Φυσικά αναφερόμαστε στο IGTV, μία καινούρια εφαρμογή που θα επιτρέπει στους χρήστες του Instagram, να παρακολουθούν vertical videos μεγαλύτερης διάρκειας από τους αγαπημένους τους creators. Ενώ η εφαρμογή έχει κυκλοφορήσει ως stand-alone, έχει ενσωματωθεί επίσης στην εφαρμογή του Instagram με ένα εικονίδιο δίπλα από το inbox.

igtv

Το IGTV θα δώσει τη δυνατότητα στον καθένα μας και όχι μόνο στους celebrities να γίνει creator. Πλέον οι χρήστες θα μπορούν να ανεβάσουν κάθετα βίντεο διάρκειας μέχρι 60 λεπτών σε αντίθεση με τα 60 δευτερόλεπτα που ίσχυαν μέχρι σήμερα!  Προς το παρόν όμως τα καινούρια και τα μικρότερα accounts, δεν θα έχουν αυτή τη δυνατότητα.

igtv

Πως λειτουργεί;

Όπως και στην κανονική τηλεόραση, έτσι και το IGTV θα έχει κανάλια. Μόνο που τα κανάλια δεν θα είναι τηλεοπτικοί σταθμοί αλλά τα προφίλ των creators.  Μόλις ακολουθήσετε έναν creator στο Instagram, το κανάλι τους θα εμφανιστεί αυτόματα στο feed σας.

Μέσω του IGTV, οι χρήστες μπορούν να κάνουν swipe σε μία μεγάλη γκάμα βίντεο ή να χρησιμοποιήσουν την καρτέλα Browse και να περιηγηθούν ανάμεσα σε βίντεο – προτάσεις αποκλειστικά για αυτούς (For You), σε βίντεο από άτομα που ακολουθούν (Following) και σε διάσημα βίντεο μέσα στην εφαρμογή (Popular).

Επιπλέον οι χρήστες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις όταν δημοσιεύεται καινούριο περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.

igtv igtv

Χωρίς διαφημίσεις…προς το παρόν

Σύμφωνα με το Instagram, δεν θα υπάρχουν προς το παρόν διαφημίσεις στο IGTV, όμως δεν θα αργήσουν να κάνουν την εμφάνιση τους. Από τη στιγμή που οι creators ξοδεύουν αρκετό χρόνο για τη δημιουργία των βίντεο και το Instagram δεν τους πληρώνει, θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να βγάλουν κέρδος. Και αυτός ο τρόπος δεν είναι άλλος από τις διαφημίσεις.

igtv

Μπορεί να ανταγωνιστεί το YouTube;

Αν ο σκοπός του Instagram είναι να χτυπήσει το YouTube (που αυτός είναι, ας μη γελιόμαστε), ξεκινάει πολύ δυνατά! Το Instagram έχει πολύ dedicated κοινό και ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του κοινού είναι έφηβοι. Μία πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το ποσοστό των εφήβων που χρησιμοποιούν το Instagram ήταν περίπου ίδιο με αυτό που χρησιμοποιεί το YouTube.  Επιπλέον, η ίδια μελέτη έδειξε ότι 95% των εφήβων έχουν στην κατοχή τους smartphone. Το 45% αυτών, διαθέτει μόνιμη πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Φυσικά η νέα πλατφόρμα δεν έχει το flexibility του YouTube, όσον αφορά το χρόνο. Μπορεί η 1 ώρα να είναι αρκετή, δεν συγκρίνεται όμως με τίποτα με τις 12 ώρες που προσφέρει το YouTube.  Επίσης, ας μη ξεχνάμε πως θα χρειαστεί κάποιος χρόνος προκειμένου να συνηθίσουμε τα vertical videos. Mέχρι τώρα όλοι μας έχουμε συνηθίσει να τραβάμε και να παρακολουθούμε τα βίντεο σε landscape mode.

Εσείς το δοκιμάσατε;

Αν είστε creator στο Instagram, μπορούμε φυσικά να σας βοηθήσουμε!

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση