Skip to main content

Θα μπορούσαμε να βάλουμε έναν πιο μικρό τίτλο και να μην διακινδυνεύσουμε να μην χωράμε…όμως, θέλουμε να το φωνάξουμε να το καταλάβουν και όσοι ακόμα δεν το έχουν κάνει. To Instagram είναι το μέσο στο οποίο πρέπει να δραστηριοποιηθείτε, τελεία και παύλα! Για μια σειρά λόγων για τους οποίους ευθύνονται και οι marketers κάποιοι μπορεί  ακόμα να αρθρώνουν επιχειρήματα ώστε να σας αποτρέψουν (δεν είναι μετρήσιμα τα αποτελέσματα, δεν έχεις ads ακόμα στην Ελλάδα μπλα μπλα μπλα), ωστόσο η πραγματικότητα μιλά από μόνη της. Το Instagram ενσωματώνει σταδιακά όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα το βοηθήσουν να απογειωθεί περαιτέρω από τη μια, δίνοντας εργαλεία για κάτι καλύτερο στα brands από την άλλη.

Το Instagram Direct π.χ δίνει επιτέλους την δυνατότητα στους χρήστες να διαμοιραστούν το υλικό που βλέπουν την ώρα που το βλέπουν με όποιον άλλον θέλουν χωρίς την διαμεσολάβηση κάποιου άλλου app. Με άλλα λόγια…σου αρέσει κάτι ή θεωρείς πως κάτι αφορά τον φίλο ή την φίλη σου, κανένα θέμα, κάνεις share την ίδια κιόλας στιγμή από το νέο button που δημιούργησε η πλατφόρμα και να το το μήνυμα!

διάβασε περισσότερα (πάτησε στην εικόνα)

instagram direct

Οι δυνατότητες που ανοίγονται για τα brands είναι σημαντικές, είναι σαν να ξεκλείδωσε το share αν ήταν κλειδωμένο στο Facebook (σχεδόν). Όπως και να’χει μένουμε να παρατηρούμε τις αλλαγές του Instagram day by day και όχι, δυστυχώς δεν θα σας ενημερώνουμε συνεχώς, αυτό το προνόμιο θα το αφήσουμε για τους συνεργάτες μας στην Flipside, που μας εμπιστεύονται και διαχειριζόμαστε τα account τους στο Instagram! 😉

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis