Skip to main content

του Γιάννη Σαρρίδη, Account Manager της Flipside Digital Marketing

Για να τραβήξεις την προσοχή των καταναλωτών χρειάζεται να έχεις φαντασία, δημιουργικότητα και χιούμορ. Να τους δείξεις ότι του καλύπτεις κάποια ανάγκη ή να τους δημιουργήσεις μία. Να τους χτυπήσεις στο συναίσθημα ή να θίξεις κάποιο κοινωνικό ζήτημα!

Κάποιες εταιρίες ή μάλλον οι διαφημιστικές που τις έχουν αναλάβει, έχουν μάθει πολύ καλά πώς να παίζουν αυτό το παιχνίδι. Συγκεντρώσαμε λοιπόν τις 6 καλύτερες διαφημίσεις για το 2016 έως τώρα και σας τις παρουσιάζουμε.

Nike – Unlimited Future

Η Nike χρησιμοποιεί τα ονόματα γνωστών, πετυχημένων αθλητών για να μας πει ότι μπορεί να μην αποφασίζουμε για το που θα γεννηθούμε, πως θα μας βλέπουν οι άλλοι, ποιο θα είναι το όνομα μας και γενικά πως θα ξεκινήσει η ιστορία της ζωής μας, αλλά μπορούμε να αποφασίσουμε για το πως θα εξελιχθεί!

Hyundai – First Date

Ένα από τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης που τραβάει το ενδιαφέρον του κοινού είναι το χιούμορ. Και όταν το χιούμορ συνδυάζεται με την αγάπη ενός υπερπροστατευτικού πατέρα για την κόρη του που βγαίνει το πρώτο ραντεβού της, το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από απολαυστικό!

P&G – Thank You, Mom

Η συγκεκριμένη διαφήμιση χρησιμοποιεί δύο πολύ δυνατά στοιχεία. Την αγάπη που έχει το κοινό για τους διάσημους αθλητές σε συνδυασμό με τη δύναμη της μητρικής αγάπης. Περιγράφει το πως όλοι αυτοί οι αθλητές δεν θα μπορούσαν να πετύχουν όλα όσα πέτυχαν αν δεν υπήρχε η αγαπή της μητέρας τους που από μικρή ηλικία τους υποστήριζε και τους προστάτευε.

Microsoft – What are you going to make?

Not everything is “man” made μας λέει η συγκεκριμένη διαφήμιση της Microsoft, θίγοντας ένα μεγάλο θέμα. Κανείς δεν διδάσκει στα σχολεία ότι εκτός από άνδρες, υπάρχουν και γυναίκες που έχουν ανακαλύψει ή εφεύρει σημαντικά πράγματα. Μια διαφήμιση που βγήκε για να γιορτάσει την Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας και να προτρέψει τα μικρά κορίτσια να πάρουν το μέλλον τους στα χέρια τους.

Knorr – #LoveAtFirstTaste

Η Knorr χρησιμοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα κλισέ που δεν είναι άλλο από το “Ο έρωτας περνάει από το στομάχι” για να αντιστοίχισει άτομα άγνωστα μεταξύ τους ανάλογα με τις γεύσεις που τους αρέσουν και να τους κανονίσει το πρώτο τους ραντεβού. Με αυτό τον τρόπο θέλησε να δείξει πως ανεξάρτητα από τις διαφορές που υπάρχουν είτε στην εμφάνιση είτε στον χαρακτήρα, όταν δύο άνθρωποι λατρεύουν το ίδιο φαγητό, μπορούν να τα βρουν.

Gillette – Perfect Isn’t Pretty

Άλλη μία εταιρία που χρησιμοποιεί αγαπημένους αθλητές για να πει μία ιστορία είναι η Gillette. Perfect isn’t easy μας λέει η διαφήμιση δείχνοντας μας όλες τις δυσκολίες που πέρασαν από μικρή ηλικία αυτοί οι αθλητές προκειμένου να φτάσουν σήμερα στην κορυφή. Το clue της διαφήμισης είναι ότι οι αθλητές δεν το έβαλαν ποτέ κάτω. Μια διαφήμιση που δίνει κίνητρο στους θεατές να μη τα παρατήσουν ακόμη και όταν οι καιροί είναι δύσκολοι!

Το 2016 αργεί ακόμη για να τελειώσει. Εμείς περιμένουμε να δούμε ακόμη πιο δημιουργικές, αστείες και συγκινητικές διαφημίσεις.

 

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis