Skip to main content

Τους τελευταίους μήνες ζήσαμε κάτι που δεν περίμενε κανείς. Το ξέσπασμα της πανδημίας του covid-19 που μας ανάγκασε όλους να μείνουμε μέσα στα σπίτια μας. Ο χρόνος που κανονικά θα είχε δαπανηθεί σε βόλτες και κοινωνικές εκδηλώσεις, μετατράπηκε σε ατελείωτο “λιώσιμο” στον καναπέ. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου κοινωνικής απομόνωσης, οι άνθρωποι ξόδεψαν περισσότερο χρόνο στα online media. Παρακάτω μπορείτε να δείτε πως επηρέασε ο covid-19 τα online media, το τελευταίο διάστημα, ανάλογα με κάθε γενιά.

 

Πως επηρέασε ο covid-19 τα online media

Περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τα online media

Τα αποτελέσματα της Global Web Index δείχνουν ότι οι καταναλωτές σε Η.Π.Α και Ηνωμένο Βασίλειο, καταναλώνουν περισσότερο online περιεχόμενο, αυτή την περίοδο που έχουν περισσότερο χρόνο, με τη συνδρομητική τηλεόραση καθώς και τα online videos (YouTube, TikTok) να βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις των προτιμήσεων, ανάμεσα σε όλες τις γενιές και τα φύλα.

Πως επηρέασε ο covid-19 τα online media

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 68% των καταναλωτών αναζητούν νέα σχετικά με την πανδημία. Αυτό δεν ισχύει βέβαια και για τα άτομα που ανήκουν στην Gen Z,καθώς φαίνεται πως προτιμούν να ακούν online μουσική παρά να αναζητούν νέα.

Covid-19 και αξιόπιστες πηγές

Σε όλες τις γενιές παρατηρούμε ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, θεωρείται ως η πιο αξιόπιστη πηγή πληροφοριών σχετικά με τον covid-19. Έκπληξη ίσως να προκαλεί το γεγονός ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τα νέα που μαθαίνουν από τα social media παρά αυτά που ακούνε από το περιβάλλον τους ή από ξένες κυβερνητικές ιστοσελίδες.

Η ανάγκη να ξεφύγουμε από την σκέψη του covid-19

Παρόλο που η διαρκής ενημέρωση για τις εξελίξεις που αφορούν την πανδημία είναι πολύ σημαντική, οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν την ανάγκη να ξεφύγουν για λίγο από την πραγματικότητα και να χαλαρώσουν. Επόμενο είναι λοιπόν, οι καταναλωτές να έχουν την τάση να επενδύσουν σε συνδρομητικές υπηρεσίες. Απ’ότι μπορούμε να δούμε, το ένα τρίτο της Gen Z σκέφτεται να κάνει συνδρομή στο Netflix και αμέσως μετά στο Disney+.

Είναι απόλυτα κατανοητό οι άνθρωποι να ανησυχούν όλο και περισσότερο για το πόσο χρόνο αφιερώνουν μπροστά στις οθόνες τους. Έρευνες όμως δείχνουν ότι δεν πρέπει να ανησυχούμε τόσο για τον χρόνο που περνάμε μπροστά από μία οθόνη, όσο για το περιεχόμενο που επιλέγουμε να δούμε καθώς αυτό έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ψυχολογία μας.

Εσείς πως περάσατε το χρόνο σας στην καραντίνα;

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση