Αλλαγές Instagram

Η προηγούμενη εβδομάδα πέρασε με δύο μικρές αλλά αξιοσημείωτες αλλαγές στο περιβάλλον και τις δυνατότητες του αγαπημένου κοινωνικού δικτύου, του Instagram. Για την ακρίβεια δυο ακόμα αλλαγές! Από αυτές που βλέπουμε συνέχεια στο Instagram…

Τι γινόταν μέχρι σήμερα:

Στο bio του προφίλ μας στο Instagram είχαμε ένα περιθώριο 150 χαρακτήρων (κείμενο και emojis). Επίσης, είχαμε και τη δυνατότητα να εισάγουμε έναν μονάχα σύνδεσμο (hyperlink) ενός site ή κοινωνικού δικτύου, για να περιγράψουμε τον εαυτό μας.

Πλέον, στο πεδίο του λογαριασμού μας όπου αναγράφονται τα προσωπικά μας στοιχεία (bio) μπορούμε να εισάγουμε και linkable (!) @accounts αλλά και #hashtags.

Επιτέλους! Αυτά είναι καλά νέα.

Στην ουσία, μπορούμε να κάνουμε mention στο bio του προφίλ μας όποιον άλλο λογαριασμό στηρίζουμε. Ή κάποιον λογαριασμό που μας αρέσει ή απλώς θα θέλαμε να προωθήσουμε στους ακολούθους μας. Αυτό αλλάζει τελείως τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμασταν και ανακαλύπταμε χρήστες έως τώρα.

Όπως είναι φυσικό, ο χρήστης του οποίου το account θα κάνουμε mention στο bio μας θα ειδοποιηθεί με σχετικό notification. Επίσης, θα έχει και τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει το συγκεκριμένο tag.

Bonus Bio Hack: Εσείς το ξέρατε ότι δε χρειάζεται να περιορίζεστε στους 150 χαρακτήρες του bio σας στο Instagram;

Απλά συντάξτε το κείμενο που επιθυμείτε σε οποιαδήποτε άλλο software (π.χ. στα notes του κινητού σας) και κάντε τό copy paste στο αντίστοιχο πεδίο του λογαριασμού σας.

Χα!

insta accounts

 

Instagram Shopping Therapy

Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμά της στις Ηνωμένες Πολιτείες, η λειτουργία αγορών απευθείας μέσα από αναρτήσεις του του Instagram πλέον διαθέσιμη και σε οκτώ ακόμα χώρες.

Από αυτή την εβδομάδα το shopping feature του Instagram λειτουργεί κανονικά και σε Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το Instagram θεωρείται πλέον παντοδύναμη πλατφόρμα για brands, publishers, διασημότητες και κοινότητες.

Μάλιστα για industries όπως η μόδα και ο τουρισμός, το Instagram θεωρείται ο νούμερο ένα παράγοντας που επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων για κάποια ενδεχόμενη αγορά!

Τα shoppable posts όμως δεν είναι απλά ένα “buy now” button. Είναι κάτι πολύ παραπάνω…

Πρόκειται στην ουσία για την ίδια διαδικασία των posts με tagged products που συναντούμε στο Facebook.

Κάθε προϊόν “ταγκάρεται” με λεπτομερή περιγραφή, τιμή κτλ. Επιλέγοντάς το οδηγούμαστε στο εκάστοτε e-Shop κάθε brand για να ολοκληρώσουμε τις αγορές μας.

Με γεια μας! 😊

 

organic shoppable post

 

αλλαγές instagram

Alkisti Georgiou

Συντάκτης Alkisti Georgiou

Account Manager at Flipside Digital Marketing Digital Marketing & Social Media | New Media Journalism | Professional Content

Περισσότερα άρθρα του Alkisti Georgiou

Αφήστε μια Απάντηση