Skip to main content

Όπως ακριβώς προσέχετε την εμφάνιση σας, το ίδιο προσεκτικοί πρέπει να είστε και στην επιλογή διαφημιστικής εταιρίας, καθώς είναι αυτή που θα καθορίσει την εικόνα της εταιρίας σας στον έξω κόσμο.

Πριν δούμε τα κριτήρια για την επιλογή διαφημιστικής εταιρίας, ας δούμε τι μπορεί να κάνει για εσάς.

Η διαφημιστική εταιρία αναλαμβάνει την προβολή και προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών σας στο σωστό κοινό, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, μέσα από συγκεκριμένα βήματα.

Ποια είναι αυτά;

Καθορισμός στρατηγικής marketing

Σε αυτό το σημείο πρέπει να απαντηθούν τα παρακάτω ερωτήματα:

  • Ποιες είναι οι προσδοκίες και οι ανάγκες του διαφημιζόμενου
  • Σε τι σημείο βρίσκεται ο ανταγωνισμός
  • Σε ποιο κοινό απευθύνεται ο πελάτης
  • Ποια μέσα θα χρησιμοποιηθούν 

Εκτέλεση στρατηγικής marketing

Σε αυτό το στάδιο τα μέλη της διαφημιστικής εταιρίας (copywriters, digital marketers, γραφίστες) θα εφαρμόσουν όλες τις επιμέρους ενέργειες για την προβολή και την προώθηση της εταιρίας σας. Αυτές οι ενέργειες μπορεί να είναι:

  • Google ads
  • SEO
  • Social Media Marketing
  • Social Media Ads
  • Email Marketing (Newsletter)
  • Influencer Marketing
  • Advertorials

Αξιολόγηση στρατηγικής marketing

Η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων είναι ίσως το πιο κρίσιμο σημείο καθώς είναι αυτό που θα δείξει αν οι πρακτικές της διαφημιστικής δουλεύουν, και τι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν.

Επανασχεδιασμός στρατηγικής 

Αν κατά την αξιολόγηση της στρατηγικής γίνει αντιληπτό ότι αυτή δεν είναι αποτελεσματική, τότε οι marketers καλούνται να κάνουν κάποιες αλλαγές ή να την σχεδιάσουν εκ νέου.

Τι πρέπει να προσέξετε κατά την επιλογή διαφημιστικής εταιρίας;

Φιλοσοφία και στελέχη της διαφημιστικής εταιρίας

Όπως σε κάθε σχέση, έτσι και στη σχέση σας με τη διαφημιστική εταιρία θα πρέπει να δείτε πρώτα απ’όλα αν ταιριάζουν οι χημείες σας, ώστε η συνεργασία να είναι αποδοτική. Τα άτομα που θα αναλάβουν την εταιρία σας θα γίνουν κάποιοι από τους στενότερους συνεργάτες σας. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητο να γνωρίσετε όλη την ομάδα και να βεβαιωθείτε ότι κατανοούν τις ανάγκες και τους στόχους σας.

Αναζητήστε το portfolio της διαφημιστικής εταιρίας

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αντιληφθείτε την ποιότητα της δουλειάς μιας διαφημιστικής εταιρίας, από το να αναζητήσετε το πελατολόγιο της. Έτσι θα μπορείτε να κατανοήσετε την αισθητική της καθώς και το πόσο προσαρμοστική είναι ανάλογα με τις ξεχωριστές ανάγκες κάθε πελάτη.

Αναζητήστε testimonials για τη διαφημιστική εταιρία

Δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από τη θετική γνώμη ενός πελάτη. Πριν προχωρήσετε στην επιλογή διαφημιστικής εταιρίας, αναζητήστε κριτικές που έχουν γραφτεί σε social media και Google. 

Αξιολογήστε την online παρουσία της

Μια διαφημιστική εταιρία μπορεί να υποσχεθεί πολλά, αλλά πόσο συχνά τα εφαρμόζει προς όφελος της; Εξετάστε προσεκτικά το website της εταιρίας και αξιολογήστε την αισθητική του, δείτε αν τα κείμενα της είναι δημιουργικά και αν έχει ωραία παρουσία στους λογαριασμούς της στα διάφορα social media.

Ενημερωθείτε για το μοντέλο συνεργασίας και τον τρόπο κοστολόγησης

Πολλές εταιρίες προτιμούν να διατηρούν μία πιο συνεργατική σχέση με τους πελάτες τους, χωρίς να απαιτούν την άμεση εμπλοκή τους στην παραγωγή περιεχομένου. Ωστόσο, υπάρχουν εταιρίες που θέλουν ο πελάτης να έχει πιο άμεση εμπλοκή στον καθορισμό στρατηγικής και στην παραγωγή περιεχομένου. 

Όποιο και να είναι το μοντέλο συνεργασίας, βεβαιωθείτε ότι δε θα υπάρξουν δαπάνες για τις οποίες δεν θα είσαι ενήμεροι από την αρχή.

Το κόστος συνήθως χωρίζεται σε:

  • Διαφημιστικό budget
  • Αμοιβή της διαφημιστικής εταιρίας για τη διαχείριση του λογαριασμού σας
  • Αμοιβή για παραγωγή περιεχομένου όπως βίντεο και φωτογραφίες

Ελπίζουμε με όλα τα παραπάνω να βοηθήσαμε στο να ανακαλύψετε τα απαραίτητα κριτήρια που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή διαφημιστικής εταιρίας. 

Σας καλούμε να τα εφαρμόσετε στη Flipside Digital Marketing, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και είμαστε σίγουροι πως σε λίγο καιρό θα έχουμε τηλεφώνημα σας. 

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση