Skip to main content

Για την κατασκευή του eshop σας κοπιάσατε και ξοδέψατε χρήματα. Προφανώς και αυτή η επένδυση θέλετε να αποδώσει! Τι συμβαίνει, όμως, στην περίπτωση που οι επισκέπτες του eshop σας το εγκαταλείπουν γρήγορα και δεν μετατρέπονται σε πελάτες; 

‘Το μυστικό βρίσκεται στην βελτιστοποίηση του.’

Βελτιστοποίηση ταχύτητας φόρτωσης του eshop σας

Η υπομονή δυστυχώς δεν αποτελεί αρετή των σύγχρονων καταναλωτών. Το ξέρατε ότι ο αποδεκτός χρόνος αναμονής για τη φόρτωση περιεχομένου σε ένα eshop είναι 2-3 δευτερόλεπτα; Σε αντίθετη περίπτωση ο καταναλωτής θα προτιμήσει κάποιο άλλο eshop, πιο γρήγορο από το δικό σας. Αυτό έχει ως συνέπεια την αύξηση του ποσοστού εγκατάλειψης.

Γι’ αυτό λοιπόν, το πρώτο βήμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας. Τι επηρεάζει, όμως, τον χρόνο φόρτωσης μια ιστοσελίδας; 

  • Το μέγεθος των εικόνων
  • Ο κώδικας
  • Τα βίντεο
  • Τα sliders με κινούμενες εικόνες 
  • Ο αριθμός των προϊόντων 

Εσείς τι έχετε βελτιώσει από όλα αυτά;

Κατασκευή eshop με responsive design

Ο αριθμός των χρηστών που περιηγείται στο διαδίκτυο από κινητές συσκευές είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που περιηγείται από τον υπολογιστή του. Επομένως, δεν νοείται να μη φροντίσετε κατά τη διαδικασία κατασκευής του eshop σας, να είναι mobile-friendly. 

Τι σημαίνει όμως αυτό; 

Σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας αυτόματα θα προσαρμόζει το πλάτος της, καθώς και τα στοιχεία που περιέχει (εικόνες, γραφήματα, κείμενο κλπ.), ώστε να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας ανάλογα με τη συσκευή που χρησιμοποιείτε.

Επιπλέον, η Google θέλοντας να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών διαδικτύου, υποβαθμίζει στα οργανικά αποτελέσματα κατάταξης τα eshop και τις ιστοσελίδες που δεν είναι mobile-friendly.

Έτσι, αν η κατασκευή ιστοσελίδας σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί για τις κινητές συσκευές, θα χάσετε σημαντικό μέρος του traffic προς την ιστοσελίδα, ενώ σκοπός σας είναι η αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου.

Μήπως η ιστοσελίδα σας είναι μεν ελκυστική αλλά όχι λειτουργική και φιλική προς τον απλό χρήστη;

Το περιεχόμενο του eshop σας θα πρέπει να παρουσιάζεται με ευχάριστο και λειτουργικό τρόπο, ώστε οι χρήστες να βρίσκουν αυτό που θέλουν με λίγα βήματα, μέσα από το μενού σας. 

Πριν την κατασκευή μια ιστοσελίδας προτείνεται να δημιουργήσετε μία στρατηγική ώστε η πλοήγηση να είναι εύκολη και να οδηγεί εύκολα τον επισκέπτη στο να κάνει τις σωστές ενέργειες. 

Η ιστοσελίδα σας δεν έχει το κατάλληλο περιεχόμενο

Όταν κάποιος επισκέπτεται το eshop σας, το κάνει γιατί κάτι του κίνησε το ενδιαφέρον. Τί συμβαίνει, όμως, στην περίπτωση που το περιεχόμενο που θα αντικρίσει κατά την επίσκεψη του δεν είναι ευπαρουσίαστο και χρήσιμο; Δυστυχώς θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα σας. 

κατασκευή eshop

Τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας;

  • Να έχετε σωστά δομημένα κείμενα
  • Μη παραθέτετε ανούσιες πληροφορίες που κουράζουν τους επισκέπτες
  • Επιλέξτε σωστά τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσετε. Προτιμήστε πρωτότυπο περιεχόμενο και όχι stock φωτογραφικό υλικό.

Κατασκευή eshop με πρωτότυπο περιεχόμενο

Έχετε βρεθεί ποτέ σε μια ιστοσελίδα και να μη μπορείτε να καταλάβετε τι προσφέρει η εταιρία που της ανήκει; Αυτο συμβαίνει λόγω κακής ποιότητας περιεχομένου. 

Οι σύγχρονοι καταναλωτές έχουν την απαίτηση να κατανοούν στα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα το περιεχόμενο μια ιστοσελίδας, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα την εγκαταλείψουν. Ειδικά στην περίπτωση κατασκευής eshop, θα πρέπει με σαφήνεια να δείχνει η ιστοσελίδα σας τι πουλάτε.

Χρησιμοποιήστε σωστές τακτικές SEO

Η αξιοποίηση του SEO στην ιστοσελίδα σας είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να πετύχετε καλύτερες επιδόσεις στην κατάταξη σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όταν μία ιστοσελίδα πετυχαίνει καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, αυτό οδηγεί σε αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων. 

κατασκευή eshop

Η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στη πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων είναι μία δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία που σας συμβουλεύουμε να μη τη δοκιμάσετε μόνοι σας, καθώς το αποτέλεσμα θα σας απογοητεύσει.

Όπως ακριβώς κι εσείς, έτσι και ο χρήστης της ιστοσελίδας θέλει ποιότητα στην ανάγνωση κειμένων, σωστές περιγραφές και κατανόηση. Την ίδια ποιότητα ζητάει από την ιστοσελίδα σας και η Google.

Για να αποφύγετε λοιπόν διάφορα ‘ευτράπελα’, αναθέστε την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της σε αυτούς που ξέρουν.

Επενδύστε στην ασφάλεια της ιστοσελίδας σας

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι σημαίνει η ένδειξη https στο σύνδεσμο μια ιστοσελίδας; Σημαίνει ασφάλεια!  Τα πιστοποιητικά SSL είναι πλέον μονόδρομος για κάθε ιστοσελίδα καθώς δηλώνουν ότι αυτή είναι ασφαλής και κρυπτογραφημένη. Η απουσία του πιστοποιητικού SSL είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε μεγάλο ποσοστό εγκατάλειψης.

Ειδικότερα, σε ένα eshop, ο πελάτης θα κληθεί να βάλει τα στοιχεία της χρεωστικής του κάρτας σε κάποιο σύστημα πληρωμών. Οπότε είναι τελείως απαραίτητο να αισθάνονται ασφαλείς στην πλοήγηση τους, μέσω κάποιου πρωτοκόλλου SSL.

 

Εμείς στην Flipside, με 10+ έτη εμπειρίας και 200+ πετυχημένα έργα κατασκευής ιστοσελίδων και eshop αναλαμβάνουμε για εσάς την κατασκευή του eshop στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα, καθώς και την προώθηση του στα διαφημιστικά κανάλια.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα στο 2310 312908 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

 

Giannis Sarridis

Συντάκτης Giannis Sarridis

Account Manager at Flipside Digital Marketing

Περισσότερα άρθρα του Giannis Sarridis

Αφήστε μια Απάντηση