Skip to main content

Κέρδισε τα views που σου αξίζουν στα YouTube videos με τα σωστά tricks.

Αγαπάμε YouTube και εν μέρει είμαστε και οι ίδιοι YouTubers. Έχουμε βλέπετε ένα pet project που  μας ενδιαφέρει πολύ γιατί η θεματολογία του είναι εντελώς διαφορετική από τα της δουλειάς, μια και αφορά τα sneakers και την τρέλα που έχουμε γι’αυτά. Είναι το 99 sneakers, ένα channel που προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή των χρηστών χωρίς να καταφεύγει σε click bait τακτικές, όπως κατά τη γνώμη μας θα έπρεπε να κάνει και το δικό σου channel. Το θέμα δεν είναι αποκλειστικά ηθικό. Αφορά κυρίως τον αλγόριθμο του YouTube και γι’ αυτό προτείνουμε να διαβάσεις παρακάτω τους λόγους:

99 sneakers youtube channel

α) Το CTR (Click Through Rate) είναι σημαντικό

Ο αλγόριθμος της πλατφόρμας δίνει πολύ μεγάλη σημασία στο πόσοι είναι τελικά αυτοί οι οποίοι πατούν πάνω στο thumbnail του video σου όταν το βλέπουν στο newsfeed τους. Αν δεν τραβά την προσοχή, αναμενόμενα, δεν πρόκειται και να συνεχίσει για πολύ να μπαίνει στη λίστα με τα προτεινόμενα videos του YouTube. Mόνο προσοχή: Αν το video παίζει εντός ενός website, ή είναι embedded σε κάποιο social network ή εμφανίζεται μέσω push notification, τότε δεν μετρά στο CTR η συμπεριφορά του χρήστη. Δώστε βάση τι γίνεται στις πρώτες 48 ώρες γιατί εκεί παίζεται εν πολλοίς το παιχνίδι. Και να είστε επιεικείς όταν σας ζητάμε να κάνετε like, share, comment, αμέσως όταν βγαίνει ένα video μας! Βλέπετε, προσπαθούμε να…προλάβουμε τον αλγόριθμο!

β) Watch time και Audience Retention-Τα πιο σημαντικά metrics

To Audience Retention είναι εξαιρετικά σημαντικό όχι μόνο για το YouTube αλλά και για τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Από την άλλη, αν μιλάμε για το YouTube τα πράγματα είναι ξεκάθαρα όσον αφορά στη δημιουργία μεγαλύτερου περιεχομένου σε διάρκεια. Βλέπετε, αν ένα video είναι 10 λεπτά και δει ο θεατής τα 5 λεπτά για το YouTube είναι σημαντικότερο από το να είναι ένα video διάρκειας 6 λεπτών και να δει τα 4. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι στη δεύτερη περίπτωση έχει δει μεγαλύτερο ποσοστό του video (Audience Retention). Όση περισσότερη ώρα κρατάμε στην πλατφόρμα κάποιον (Watch time), τόσο αυτή είναι πιο χαρούμενη και πριμοδοτεί τα videos μας. Aυτό δεν σημαίνει ότι δεν λαμβάνει υπόψην και τα 2 metrics, απλά τα στοιχεία δείχνουν ότι το 2ο υπερισχύει του πρώτου.

γ) Βάλε τους σωστούς τίτλους στα YouTube videos

Είτε χρησιμοποιείς το γνωστό και μη εξαιρετέο Google Keywords planner είτε πας σε άλλα εργαλεία τύπου Ubersuggest, το βασικό ζητούμενο αυτού του tip δεν είναι άλλο από το να σταματήσεις να βγάζεις τους τίτλους από το κεφάλι σου. Η συνδρομή των παραπάνω εργαλείων θα βοηθήσει ώστε βρεις τίτλους σχετικούς με τις αναζητήσεις των χρηστών. Έτσι, επομένως θα έχεις σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστείς στο newsfeed τους. Και βέβαια οι δημοφιλείς τίτλοι δεν είναι η μόνη λύση. Κάποιες φορές όταν είναι εξαιρετικά δύσκολο να rank-άρεις για κάποιους όρους, ίσως η καλύτερη λύση είναι να βρεις τους κατάλληλους τίτλους για niche κοινά. Βλέποντας, πχ πως οι αναζητήσεις για συγκεκριμένα θέματα που αφορούν πολύ συγκεκριμένα κοινά δεν αποδίδουν καλά αποτελέσματα, μπορείς να εκμεταλλευτείς το κενό και να δώσεις το αντίστοιχο όνομα στο δικό σου περιεχόμενο. Εφόσον φυσικά αφορά το θέμα 😉

google keywords plannerΑυτά είναι τρία από τα tips που όχι μόνο σας προτείνουμε. Αυτά χρησιμοποιούμε και οι ίδιοι προσπαθώντας να ξεχωρίσουμε σε ένα πολύ ανταγωνιστικό κλάδο όπως τα sneaker videos στο YouTube! Καλή επιτυχία και αν θέλετε βοήθεια σε video campaigns, είμαστε εδώ για εσάς…

Stefanos Sklavenitis

Συντάκτης Stefanos Sklavenitis

O Στέφανος Σκλαβενίτης ασχολείται με τα media από το 1995. Αρχικά, με τα παραδοσιακά, ξεκινώντας πρώτα από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά και συνεχίζοντας με την τηλεόραση. Το 2010 ξεκίνησε τη συστηματική ενασχόληση με τα online media και το digital marketing δημιουργώντας τη Flipside Digital Marketing. Ως Head of Digital της εταιρίας έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει εκπαιδεύσει και ως trainer πολλά στελέχη της αγοράς στο digital marketing.

Περισσότερα άρθρα του Stefanos Sklavenitis

Αφήστε μια Απάντηση